Foto bij {008}

Draco opent de deur en een prachtige koets komt tevoorschijn. Mijn mond valt letterlijk open van verbazing. Draco neemt mijn hand vast en helpt me met instappen. Hij komt tegenover me zitten en geeft het teken dat we kunnen vertrekken. De koets beweegt lichtjes en wanneer ik naar buiten kijk zie ik dat we langzaam opstijgen. Mijn aandacht wordt getrokken door Draco die even kucht:"ik heb nog wat voor je." Hij geeft me het pakje en nieuwsgierig begin ik het open te maken. Een zwarte ketting komt tevoorschijn. Draco neemt hem uit mijn handen en hangt hem rond mijn nek. Even hangt er een ongemakkelijke stilte tot hij zijn mond opent:"je ziet er best wel mooi uit" "dankje":ik besef dat het hem waarschijnlijk veel moeite gekost heeft om iets vriendelijks tegen me te zeggen. "vind je het echt zo erg dat je met mij moet gaan?":vraag ik als ik al mijn moed verzamelt heb. Onverschillig haalt hij zijn schouders op. "ok dat wordt gezellig" Een glimlacht vormt zich rond zijn lippen. "je begrijpt het echt niet hé" Ik kijk hem een beetje verward aan."Waar heb je het over, als je zo in raadsels blijft praten begrijp ik het zeker niet." zijn glimlach wordt alleen maar groter:"wat ze van ons verwachten" Ik zink even weg in mijn eigen gedachten op zoek naar aanwijzingen wat hij zou kunnen bedoelen met deze wartaal. Maar hoe hard ik ook nadenk er komt maar niets in me op. "Je mag zo hard niet nadenken, straks krijg je nog rimpels.":klinkt zijn spottende stem . "we zijn er.." Hij opent de deur van de koets en helpt me uitstappen als een echte heer. Draco haakt zijn arm door de mijne en langzaam lopen we het verlichte pad op. "Draco...wat verwachten ze van ons?" Hij schud even zijn hoofd:"laten we nou maar gewoon plezier maken vanavond, je komt er nog wel achter." Plezier maken? hoe kan ik nu plezier maken als iemand iets met mij van plan is en al zeker als Draco ook in het plan betrokken is.

Reageer (4)

  • RakashanBlue

    he's toying with her mind!

    1 decennium geleden
  • ElsaSherlock

    hha draco en en zijn plannetjes xd

    xxx

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Draco is toch zo ne klojo. Eerst Natasha zitten opjutten van 'ze verwachten iets van ons' en uiteindelijk zegt hij toch niet wat er aan de hand is. (cat)

    1 decennium geleden
  • Alyne

    ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen