Foto bij 006 – Hunting thoughts

'' If I should die before I wake it's because you took my breath away.''

Zayn Jawaad Malik.
Ik kon Sophia niet uit mijn gedachten zetten. Ik weet niet waarom, meestal bleven mijn gedachtes niet bij meisjes die ik in een lokale pub ontmoette met liefdes verdriet. Maar.. Sophia was ook de enigste die ik had ontmoet in een lokale pub met liefdes verdriet. Misschien trok ze me nu wel zo aan omdat ik zelf ook nog niet over mijn liefdes verdriet heen was. ‘Hallo.. Zayn ben je er nog.’ Ik ontwaak uit mijn gedachten en kijk in de ogen van Niall die voor me staat te zwaaien. ‘was het laat vannacht ofzo.’ Begint Louis flauw. Het eerste wat Liam vandaag er in moest wrijven om half negen was dat ik veels te laat weer thuis was om daarna weer veels te vroeg op te staan om naar de studio te gaan. ik haal mijn wenkbrauwen op en gapend wrijf ik nog eens door mijn ogen. ‘duurt dit nog lang vandaag?’ vraag ik wanneer ik zie dat ze Harry aan het opnemen zijn. ‘niet lang meer, alleen Liam moet nog hoezo?’ ik haal mijn schouders op. ‘ik wou vandaag nog wel even langs iemand, no big deal.’ Zeg ik om het weg te wuiven.. omdat ik wist dat er een overhoring kwam door Louis. Onze manager Nigel sust ons tot stilte en ik laat me weer een beetje wegzakken in de stoel.

‘rond vijf uur terug, dan kunnen we in ieder geval samen eten.’ Beveelt Harry me alsof hij mijn moeder is en meteen hebben Louis en hij de meeste lol in de wereld. As usual. Het had nog niet weer gesneeuwd maar het was koud genoeg zodat het pak sneeuw bleef liggen. Voor begin december was dit veel sneeuw. Ik begon nu al uit te kijken naar de kerst, als er dan altijd veel sneeuw lag vond ik dat geweldig. Ik weet nog precies waar ik langs moet om bij haar huis te komen. Ook al was ik moe en was het laat toen ik terug ging, op de een of andere manier wist ik nog precies hoe ik er moest komen. Wat als ze nou niet thuis was? En haar moeder of wie dan ook los deed. Dan zou ik me echt lullig voelen. Ik besluit nog snel langs de bakker te gaan om iets lekkers mee te nemen aangezien ik zelf ook nog niet had gegeten en op een drafje loop ik verder. Ik had de lekkernijen bij mijn jas in gedaan zodat ze misschien nog een beetje warm zouden blijven. Wanneer ik voor haar huis sta twijfel ik toch even. Was het wel een goed idee om langs te gaan bij iemand die ik amper kende? Vreemden moest je leren kennen toch? Ik twijfel nog even maar naar een paar minuten kan het me ook nog maar weinig schelen. Ik druk langzaam op de deurbel met nog enkele aarzelingen.


Wahw 41 abo's like hell yeah love you guys, =D!
Leave a comment, it would make me sooo happy lol..
En sorry dat ie een beetje kort en saai is.. D:
(flower)

Reageer (8)

  • RVertonghen

    rond vijf uur terug, dan kunnen we in ieder geval samen eten.’ Beveelt Harry me alsof hij mijn moeder is

    Haha, Harry is cute ^^

    1 decennium geleden
  • Casanova

    HOI IK BEN NIA BAM SEX
    nee grapje.

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    Mooi geschreven!
    xx

    1 decennium geleden
  • mizziris16

    aboo!!
    Snel verder.
    xxx

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Het is niet saai Malissa! *O*
    Verder hon! :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen