Foto bij Chapter 3.

Tom staat weer aan de andere kant van het bed. Ik kom dichterbij bij Bill, en reuk zijn bloed al. Ik palm mijn lippen in zijn nek. ‘Ik kan het nie!’ ik laat Bill los, en loop de kamer uit.

‘Sandra, kom terug!’ Ik loop stuug door. Wanneer ik bij de voordeur, hou ik halt. ‘Weetje wat jou probleem is Tom?!’ Hij kijkt me onbegrijpelijk aan ‘Wat!’ ‘Jij hebt geen vrienden, en doordat jij me s'nachts buiten zag lopen, zag je je kans, en beet je me.. Denk maar niet dat wij een vriendschapband hebben! Want die hebben we niet!’ Tom lacht eens, en ik kan die grijns van zijn gezicht kloppen. Tom komt de trap afgeslenterd, en kijkt mij scheef aan. ‘Daarom dat ik jouw als m'n slachtoffer nam! Ik voelde je angs, en grote mond!’ Ik kijk Tom minachtig aan. ‘Ik heb jouw niks meer te zeggen! Doei Tom’ Ik draai me om, en pak de deurknop vast. Ik geef er een draai aan, en wonder by wonder opent die niet. ‘Tom, open die deur, nu!’ Hij schud zijn hoofd, en hodut zijn armen overheen. ‘Dacht ik dus niet!’ Ik zucht. ‘Wat ben je vanplan? om mij hier op te sluiten’ ‘Wat is er hier aan de hand?’ Ik kijk omhoog naar de trapleuning, en Tom draait zich om. Bill staat daar met een slaapkop, en kijk ons twee moe aan. ‘Niks broertje, ga terug je bed in!’ Bill kijkt Tom aan, net of die van een ander planeet komt. ‘Ga jij me wat liggen commanderen?’ Bill komt van de trappen af, en kijk zijn broertje scheef aan. ‘Wel?!’ Tom zucht, en kijkt mij aan. Automatisch gaat Bills hoofd mee met dat van tom, en kijken de Kaulitz broertjes mij aan. ‘Wat!’ Ik heb dit botter gezegt dan dat het bedoeld was ‘En wie mag jij wel wezen? zeker weer één van die one night stands van Tom zeker.’ Ik loop naar Bill toe, en kijk hem diep in de ogen. ‘Lijk ik op een hoer die iedereen neukt ofzo?’ Tom grinnikt, en ik kijk hem dodelijk aan. ‘Wat zit jij nu zo dom te grinniken!’ Tom kijk me aan. ‘Beetje vriendelijk mag ook wel hoor’ ‘Niet voor jou!’ Ik kijk Bill weer aan, en ik reuk zijn bloed. Ik sluit m'n ogen, en ik krijg toms gedachten. ‘Bijt hem gewoon, je wilt het!’ Ik open m'n ogen, en ik kijk Tom aan. ‘Neen!’ Bill kijkt me aan ‘Wat heb ik iets van je aan?!’ ‘Man, voor zo'n klein wijfie heb jij wel een grote mond’ ‘Nee echt?!’ Ik zucht, en loop weer naar de deur. ‘Blijf je niet eten?’ Eten, hm. Ik kijk achter me, en zie Tom knikken. Ik kijk Bill aan, en zie hem vragend naar me kijken. ‘Mij goed!’ Bill lacht, en komt naar me toegelopen. ‘Bill!’ ‘Wist ik al’ Hij knikt, en schud men hand. Ik loop achter Bill, maarr wanneer ik & Toms ogen kruisen, lijkt er iets aan hem te knagen.

Kort I Know!
Kheb niet echt veel inspi! & heb niet zo'n goeie dag ook niet!

Reageer (3)

  • Klungelsmurf

    mijn god, bitchie ^^
    hehe.. snel verder?

    1 decennium geleden
  • Repent

    Verder ;o <3
    Ook met Ich liebe dich, want ik heb vandaag al deeltjes gepost ;x
    <3

    1 decennium geleden
  • xBKxFreak

    het blijft echt heel spannend cousin
    en ik weet dat dit een beetje geen goeie dag is :(
    ma jha
    xx
    weiter als je zin hebt cousin (k)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen