Foto bij jij bij Tom en Bill in de klas,,,,zij worde gepest jij bent populair,,,,ooit vriendee? ....deel 103

;;

Nou! De meeste van jullie hebben mijn quiz 'Haat aan de Stories!' wel gelezen. Enne ik wil even zeggen; ik stel me niet aan :Y). Maar ik ben al niet boos meer...
Maargoed ik zal even uitleggen waar mijn stories nu staan. In jij bij Tom en Bill in de klas,,,,zij worde gepest jij bent populair,,,,ooit vriendee? .... staan deel 1 tot en met deel 91.
In Speciaal voor Do staan deel 92 tot en met 94.
En in Stand Alones staan deel 95 tot en met 102.
Dan gaa ik in jij bij Tom en Bill in de klas,,,,zij worde gepest jij bent populair,,,,ooit vriendee? .... gewoon weer verder met deel 103. Ik hoop dat iedereen het nog begrijpt.
En daarbij gaa ik 15 augustus op vakantie. Ik weet niet of ik nog meer quizen maak voordat ik op vakantie gaa maar ik kijk nog wel. Ik ben de 23ste weer terug :). Oke, dan gaa ik nu maar verder met 103.

Real love..!
**Thaa Story**

Lynn weet niet zeker of ze wel weer een relatie met Tom wil. Ze twijfelt.

;;

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Destination

    Snel verder gaan, hij is echt supergoed!
    -x

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    WHOEHOEEEEEEE.
    Oleeeeee.
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
    I LOVE YOU!!!
    Ogod, dit was zo enorm schattig lief sexy en gewoon...alles wat maar goed is!
    ZE ZIJN WEER SAMEN! <3
    Woesh. ;D
    Waar ga je heen op vakantie?
    Ik zit nu zelf in italie en kom dinsdag thuis maar vrijdag vertrek ik weer naar london. x'D Dus bij mij komen er voorlopig ook geen quizzen.
    HEEEEL VEEL PLEZIER MET WAAR JE OOK NAARTOE GAAT!!
    xx(L)

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    dat luchtje ruikt trouwens heeeeeerlijk.

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    haha. Ik zat eerst,
    wie was Alex ook alweer?
    Maar ik weet het weer:$

    1 decennium geleden
  • Sims3

    snel verder gaan
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen