Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • RandomnessXx

    wow iedereen is hyper!! dan doe ik ook maar mee

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    yayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    whaaaaaaaaaaaaa!! tot nu toe vind ik dit het beste hoofstuk (H)(H)(H)
    love this story!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)

    1 decennium geleden
  • Released

    WOOOOOOOOOOOOOOW (nerd)
    Love This Story!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Scarfie

    misschien ben ik een beetje hyper.....
    :$

    1 decennium geleden
  • Scarfie

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    GEWELIDG VERHAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOVE IT SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lol)(lol)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen