Foto bij Turn the world upside down =)

miss een korte :s

mrja binnen een paar dage op vakantie :)

Enjoy!

-Kiwi-

*IrritantwekkergeluidTRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING*
Ik zuchte en klopte met mijn hand érgens, (ik hoopte de irritante wekker, serieus ik vermoord da spel--')
"Auw"

Woeps...

"sooooooorry Nick" deze keer drukte ik wel op de juiste knop.
Ik sprong uit bed. S'morgens ben ik veel te hyper actief.
"Komaan Nickie, Rise aand shine" en bij die woorden gooide ik de gordijnen open, wat me een hoop gerommel opleverde van Nick.

Serieus,
een schat van een vent, maar wat een moeite om uit bed te geraken!
Ik trok daarom de lakens maar van hem af en duwde en trok hem recht.
Ik gooide zijn kast open en trok er kleren uit vanwelk ik hoopte dat ze bij elkaar gingen, duwde ze in zijn handen en duwde hem daarop een badkamer binnen.

Al neuriend nam ik ook mijn kleren en liep een, andere welteverstaan, badkamer binnen.
"Woeps, sorry Joe" ik liep achterwaarts terug de badkamer uit en ging opzoek naar een lege.

Eenmaal daar douchte, enwatjeallemaaldoetopeenbadkamer, ik en deed een fleurig bloemetjeskleedje aan.

Die luie lamzak zat waarschijnlijk nog in zijn badkamer, dus ging ik alvast naar de keuken.

"Goedemorgen, deze morgen, Denise, hoe was jullie avondje gisteren?"


Next time more, mijn accu is almost empty en ik heb géén zin om die stomme draad te gaan halen (A)
Arrividerci !

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen