Foto bij {009}

We komen aan de ingang van de zaal en een man met een lange zwarte mantel vraagt naar onze uitnodiging. Met een nonchalant gebaar haalt draco de gouden enveloppe uit zijn broekzak en overhandigt hem aan de man, om vervolgens even bemoedigend naar me te knikken. "Ok, ik wens jullie een fijne avond.":de stem van de man klinkt zwaar, alsof het dondert in zijn keel. We lopen een reusachtige zaal binnen. Mensen bewegen sierlijk op de maat van de muziek, overal om ons heen zie je eten en drinken en aan het plafond hangen grote lusters, die zelfs een olifant zouden verpletteren als ze los kwamen. Draco weet precies waar hij moet zijn want hij sleurt me mee door de mensenmassa richting een hoek van de zaal. Ik zie hem zoekend rondkijken tot hij gretig zwaait naar een groepje mensen die tegen een paal staat te leunen. Een niet al te groot meisje met blond haar begroet draco uitbundig:"hey lang niet meer gezien, dit is kendall mijn nieuwe vriendje." Nieuwe vriendje? ik vraag me af wat er gebeurd is met het oude vriendje? maar ik besluit dat het onbeleeft zou zijn om haar nu al met vragen te bestoken aangezien we nog niet eens aan elkaar zijn voorgesteld. Ik kuch even om draco er bewust van te maken dat ik er ook nog ben. "ow ja Natasha dit is Emma een goede vriendin van me en dat is blijkbaar kendall, haar nieuwe vriendje." Weer heb ik de neiging om er een opmerking over te maken, maar ik vergeet het al snel als mijn aandacht getrokken wordt door een kussend koppeltje. "en dat daar zijn Alex en Ellie": zegt draco net luid genoeg om ze te laten ophouden. Het meisje kijkt me even afkeurend aan, maar trekt dan haar gezicht weer in de plooi. "ik ben ellie": niet al te enthousiast steekt ze haar hand naar me uit, die ik dan ook maar aanneem en schud. Mijn blik glijd nu naar de jongen die nonchalant tegen de paal leunt. Hij ziet er op zijn aardigst gezecht onverzorgt uit. Hij heeft een bleke huidskleur met hier en daar een schram op, zijn ogen zien er dof uit, wat er volgens mij op wijst dat hij niet zo nuchter meer is en zijn haar ligt slordig en warrig over zijn hoofd gedrapeert. Kortom hij ziet er nogal vaag uit. "Dat is Alex": verbreekt draco mijn gedachten, wat maar goed is ook want ik kon bijna geen synoniemen meer bedenken over de jongen zijn uiterlijk. "Wat doet zij hier eigenlijk?": klinkt de stem van het kleinste meisje weer. Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar zijn antwoord, maar draco schud de vraag van zich af door over iets heel anders te beginnen.

Reageer (3)

  • RakashanBlue

    hoe spannend :p

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Alex's beschrijving is geniaaal x'D _O_. Ik moest zo lachen. Alex is gewoon de vaagheid zelve.
    Oeh, en waarom heeft Draco Natasha meegenomen? Mysterie, mysterie :Y)

    1 decennium geleden
  • ElsaSherlock

    ooh, ik en kendall zijn vreemd e ik vrg me af wa er me me vorige vriendje gebeur is... Die alex krijgt ier een beschrijving van zal u gaan en xd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen