Foto bij {010}

We raken allemaal vermengt in een gesprek over de nieuwste bezems op de markt en het is eigenlijk best gezellig. Het was ook voor het eerst dat ik draco oprecht zag lachen, niet met één of andere enge gedachte erachter. Maar ik had kunnen weten dat het niet lang zou duren. Een volwassen vrouw komt op ons afgelopen en ze ziet eruit alsof ze rechtstreeks uit één van mijn nachtmerries komt. Haar haren zijn gekruld en steken alle kanten uit en ze is gehuld in een lang zwart kleed dat over de grond sleept. "Draco mijn allerliefste neefje" Draco begint een gesprek met zijn tante en het gaat over allerlei oninteresante dingen. Totdat ze haar woeste ogen op mij richte. "is dat ze? dat meisje daar?":haar stem klinkt zo vol afschuw dat ik zeker ben dat ze het niet over mij kan hebben, ik heb haar immers nog nooit ontmoet. Tot mijn verbazing knikt Draco. Ze bekijkt me van kop tot teen en een scala van emoties trekt over haar gezicht: boos, verafschuwend, haat. Ik ga wat dichter bij draco staan:"draco? waar heeft ze het over?" Ik hoor een lichte beving in mijn stem. "Natasha nu niet!": zijn ogen dwingen me te zwijgen en ik besluit me even in te houden. De luide stem van Bellatrix trekt onze aandacht weer. "vreemd, ik dacht echt dat my lord een betere smaak had": met die woorden draait ze ons de rug toe en verdwijnt uit het zicht. "Waar had ze het over?":zeg ik nu weer een stuk luider tegen draco. "ach niets, laten we gaan dansen." Hijn grijpt mij bij m'n arm en loopt al met me naar de dansvloer. Ookal ben ik verschrikkelijk nieuwsgierig naar zijn dansmoves, wil ik nu eindelijk wel eens weten wat al die geheimzinnigheid te betekenen heeft. "Nee, jij gaat me eerst uitleggen wat er allemaal aan de hand is." draco negeert me en neemt me weer bij mijn arm. Hij wil alweer verder lopen, maar ik draai hem met een ruk om. "Wat is er aan de hand?" Woest kijk ik in zijn ogen. "ok wil je het echt weten?":een enigszins droevige blik vormt zich op zijn gezicht. Ik knik instemmend, hij neemt nu mijn hand vast en neemt me mee naar buiten...

Reageer (4)

  • RakashanBlue

    ...waar een grote taart staat die ze beiden moeten opeten.
    das toch et vervolg da ik daarop zou schrijven ;)

    1 decennium geleden
  • aubarsenal

    Ik wil het ook weten! Staat Natasha soms een tragisch lot te wachten? x'D

    1 decennium geleden
  • Alyne

    die foto van bella
    ugh...
    ugly!

    1 decennium geleden
  • ElsaSherlock

    doodlachen die my lord daarin xd het beetje humor op het dooddoenersbal :p xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen