Foto bij Recue me!

Plots voel ik geen pijn meer, niks! ‘Alles goed?’ ‘I don't know’ ‘Wat was er nu? en waarom bloed je?’ Ik kijk Bill aan. ‘Ik voelde helse steken, pijn, verdriet.. Maar het was mijn pijn niet!’ Bill kijk me aan, en kijkt naar m'n bebloed tshirt

Bill pakt de EHBO-koffertje, en haald daar de nodige spullen uit. ‘Bill!’ hij kijkt me aan ‘Er is geen schrammeke te zien!’ Hij kijkt naar m'n buik, en heft mijn thsirt op. Hij zucht en legt het koffertje weer weg. ‘Ik begrijp jouw niet!’ Ik kijk Bill onbegrijpelijk aan. ‘Je zegt dat je pijn voelde?’ ‘Jaah’ ‘Maar het is jouw pijn niet?’ ‘Neeh’ ‘Dat vindt ik dus raar.’ Ik zucht. Eigelijk vindt ik het ook maar raar. Ik zucht en sta op. Bill staat ook op, en we lopen samen naar de woonkamer. Ik zet me in de sofa, en sluit m'n ogen voor even.

-Onbekende-
Ik zit met m'n vriendin in de cinema, een romatiche film is bezig. Nog 5 min, en hij is gedaan. Ik trek m'n vriendin dichter bij, en kus haar hoofd. Ze kijkt me aan, en lacht.

--

We wandelen door het parkje, en ik zet me neer op een bankje. Ik pak m'n vriendin op m'n schoot, en kus haar lippen. Achter me hoor ik geritsel, m'n vriendin en ik kijken op, maar zien niks ‘Ik ga even kijken!’ ‘Voorzichtig! & Kom snel terug!’ Ik knik, en kus haar lippen. Ik loop naar de bosjes waar ik het hoorde, en ga erin. Ik kijk rond, en wil me weer omdraaien, als ik een touw rond m'n nek voel, en m'n adem afspand.

-Tom-
Ik wordt stikkend wakker. Ik krijg gewoon geen adem. ‘B-hiill’ Ik grijp naar m'n keel, en ik val op de grond, op m'n knieen. Ik hap naar adem, maar ik krijg ze gewoon niet door mijn mond. ‘Tom, godverdommen!’ Bill komt naar me toegelopen, en klopt op m'n rug. ‘Tom stop er mee!’ Ik schud mijn hoofd. Ik doe niks! Ik haal diep adem, en alles lijkt voorbij. Wat is dat toch?

Reageer (4)

  • ganja

    snel verderxxxxx

    1 decennium geleden
  • KickkAss

    Tom is zoo scart !!

    But he's cute (L)

    xx Snel verder

    1 decennium geleden
  • NOUGATTI

    verder!

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    weetje, ik begin tom eng te vinden xD
    snel verder meid!! ^^
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen