Foto bij chapter 67:verplicht toernooi?!

En hier zijn we weer mensen,en ik hoop in een sneltrein vaart verder te gaan.Ik schrijf ondertussen ook een verhaal over de zoon van Red.Hier hebben jullie de linken ik hoop dat jullie die ook leuk gaan vinden
http://www.quizlet.nl/stories/58323/the-son-of-a-legend-is-going-on-his-own-adventure-pokemon/
ps op het plaatje zien jullie Flannery

'Water gun,Totodile.' Riep Yassup.
'Double team.' Zei Treyson.Tyrogue gebruikte double team waardoor hij niet geraakt werd door water gun.
'Ga door met je mach punch!' Riep Treyson en Tyrogue stormde op Totodile af.
'Kaats het af met slash.' Zei Yassup.De twee aanvallen botste en de pokemon werden door de kracht naar achteren gegooid.
'Gebruik ice fang!' Riep Yassup en Totodile ging op Tyrogue af.
'Dacht het niet!Doe je hi jump kick.' Zei Treyson net op tijd.Tyrogue schopte Totodile keihard onder zijn kin.Totodile vloog naar achter en viel op zijn rug liggen.
'Gewonnen.' Zei Treyson glimlachend en aaide Tyrogue over zijn kop.Tyrogue werd met de dag sterker.Yassup tilde Totodile op.Hij was wel shiny maar dat betekende niet dat hij sterker was dan andere pokemon.
'Ik snap maar niet waarom Totodile niet evenlueert.' Zei Yassup.
'Daar heb je een punt.' Zei Rea. 'Je hebt hem al een tijdje.'
'Ach laat die kleine lekker.Misschien is hij er gewoon nog niet klaar voor.' Zei Treyson en aaide troostend Totodile.
'Kom jongens,zullen we vandaag Lavaridge Town in gaan en de gym uitdagen?' Stelde Rea voor.De sfeer veranderde meteen.
'Ja,ik heb wel zin in een gym gevecht.Wat jij,Yassup?' Vroeg Treyson enthousiast.Yassup glimlachde.
'Ach waarom ook niet.' Zei Yassup ookal had hij graag Totodile willen trainen voor het gym gevecht omdat Flannery vuur pokemon gebruikt.Samen liepen ze de stad in.Sandshrew keek vrolijk rond op Treyson's schouder.Ze stonden al snel voor de gym.
'Klaar?' Vroeg Yassup.Rea en Treyson knikte en alle drie liepen ze naar binnen.Wat ze zagen was totaal niet wat ze hadden verwacht.Het was een groot zwembad met duikplanken en tribunes.
'Uuuuuh was de gym hier niet vuur?' Vroeg Rea.
'Ja dat dacht ik ook.' Antwoorde Treyson.Yassup liep een rondje maar kon de gym leider Flannery niet vinden dus liepen ze maar weer naar buiten.Er kwam een foldertje aanvliegen die Sandshrew uit de lucht greep.
'Sandshrew.' Zei Sandshrew en gaf het aan Treyson.
'Hey jongens.' RIep hij naar Rea en Yassup. 'Nu ze er toch niet is kunnen we net zo goed aan dit toernooi meedoen.' Zei Treyson.Yassup schudde zijn hooft.
'IK wil geen spelbreker zijn maar we moeten eerst Flannery vinden.Dat is belangrijker.' Zei Yassup.
'Oké.' Zuchtte Treyson en deed de folder in zijn tas.Ze liepen langs de warme bronnen waar net iemand uitkwam.
'Flannery!' Riep Yassup verbaast toen hij haar herkende.Ze had een zwart topje en een zwarte broek met vlammen.
'Hm?Wie zijn jullie?' Vroeg Flannery.
'Ik ben Yassup.Dit zijn Rea en Treyson.' Vertelde Yassup.Flannery knikte vriendelijk.
'Oke we hebben haar gevonden.Kunnen we dan nu meedoen aan het toernooi?' Vroeg Treyson.
'We gaan eerst naar de gym,Treyson.' Zei Rea.
'Naaaah.' Mompelde Treyson.Flannery zag Treyson's teleurgestelde gezicht en kreeg medelijden met hem.
'Jullie kunnen mij niet zomaar uitdagen.' Zei Flannery tegen Yassup en Rea.
'Wat?' Vroeg Rea verbaast.
'Jullie moeten meedoen aan het toernooi.' Legde Flannery uit.Treyson keek blij op.
'Cool!' Riep hij uit.
'Wacht even,dat staat nergens.En er kan er maar één winnen.' Merkte Yassup op.Waarom laat hij zijn vriend niet gewoon meedoen?Dacht Flannery.
'Jullie hoeven niet te winnen.Als jullie maar gewoon meedoen.En verder geen gezeur.' Zei Flannery tegen Yassup.
'Bedankt!' Riep Treyson en vloog om Flannery nek.Ze gingen zich meteen inschrijven.Ze liepen naar het kraampje voor de arena en kregen alle drie een papier.
Naam:
Treyson Kasari
Leeftijd:
13
Kies drie pokemon om te gebruiken:

Hier stopte Treyson even en keer naar Yassup en Rea.
'Welke drie kies jij?' Vroeg hij aan Rea.
'Sano,Zuki en Tenko.' Antwoorde ze.
'He?Waarom niet Makuba?' Vroeg Treyson verbaast.Rea gniffelde.
'Zuki en Tenko kunnen wel training gebruiken.En Sano voor als ik in de problemen zit.' Legde ze uit.
'En jij,Yassup?' Vroeg Treyson maar bedacht het antwoord al.
'Ik heb er maar die dus dat is simpel.Charmeleon,Anorith en Totodile.'
Treyson keek weer naar zijn blaadje.Hij had al vijf pokemon.Hij keek even naar de meneer achter de kraam.
'Is er ook een water veld?' Vroeg Treyson.De man schudde zijn hooft.Dan viel Sharpedo dus af.Jammer,dacht Treyson.In ieder geval nam hij Sandshrew.En...Grovyle of Swellow?Ik kies Swellow,dacht Treyson en schreef het op.
'Welke heb je gekozen?' Vroeg Yassup.
'Sandshrew en Swellow.En..' Zei Treyson en krabbelde snel een naam op het blaadje en gaf het aan de man.
'En?' Vroeg Rea die wilde dat Treyson zijn zin afmaakte.
'Dat zien jullie wel.' Zei Treyson met een grijns.
'Zo zo zo,jullie ook hier?' Zei een stem opeens.Alle drie keken ze om.Daar stond Lora.Lora liep naar ze toen en keek Rea aan.
'Ik wist niet dat kleuters mochten meedoen.' Zei Lora.
'Zelfs een kleuter is sterker dan jij!' Riep Rea.
'Ik versla een kleuter met mijn ogen dicht!' Riep Lora nijdig.
'Dat scheelt toch niet bij jou!Je hebt een bord voor je kop.' Kaatste Rea terug.
'WIe zegt dat?' Vroeg Lora.
'Ik!Je hebt tunnelvisie!' ANtwoorde Rea.
'Heb ik niet!' Schreeuwde Lora.
'Heb je wel!' Riep Rea terug.
'Hai,Lora.' Zei Treyson die erbij kwam staan.
'O hey Treyson.' Zei Lora.
'Rea we gaan.' Zei Yassup en sleurde Rea mee.
'Doei!' Riep Treyson naar Lora en rende naar Yassup en Rea.Treyson knalde keihard tegen iemand op en viel op de grond.Treyson's ogen werden groot toen hij zag wie het was.
'Na...' Wilde Treyson roepen maar Nakusa onderbrak hem.
'Kop dicht!' Snauwde hij.Treyson keek naar Nakusa.Hij zag er anders uit.Geen team rocket kleding meer.Andere kleding dan voorheen.Maar vooral zijn gezicht.Hij zag er altijd zo...verbitterd uit.Zijn uitdrukking was zachter geworden.Treyson stond op en Nakusa ook.
'Wat doe je hier in Lavaridge town?' Vroeg Treyson.
'Als je het zo graag wilt weten,ik doe mee aan het toernooi.' Zei Nakusa.
'He,dan moeten we een keer tegen elkaar vechten.' Merkte Treyson op.
'Ja.' Zei Nakusa al enigste en liep weg.Nakusa is verandert.Dacht Treyson.Normaal als ik al aan hem dacht werd ik al boos van wege de littekens op Swellow.Maar nu was het alsof ik een oud bekende tegenkwam.Dacht Treyson en liep naar het pokecenter.Hij zou Yassup en Rea niet vertellen over Nakusa.

Hier hebben jullie een plaatje van Nakusa.

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    ik schrijf me in denk ik zai juka en schreef haar pokemon op Samurott, Chikorita & Resham en hoop dat ze tegen yessup mag


    Ps Juka Love Yessup

    1 decennium geleden
  • MaraChan

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    ga ik gelijk naar kjijkexdn
    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen