Foto bij 014 – Silent goodbye.

''You showed your ass and that's when I saw the real you!''

Sophia Adriana Brooks.
Met een spierpijn in bijna heel mijn lichaam word ik ongemakkelijk wakker. En daar bovenop kan ik me deze kamer niet herinneren. Of hoe ik hier dan ook terecht gekomen was. Ik laat mijn ogen even wennen aan de donkere kamer en dan pas zie ik een bekende gedaante. Geruststellend laat ik me even weer in mijn bed zakken maar dan ineens krijg ik een rottig gevoel over me heen. Ik was niet hier in slaap gevallen. Maar buiten, in de sneeuw, moe en verdrietig. Ineens herinner ik me de hele avond weer. Hoe zo’n rot avond het geweest was. ‘He slaapkop.’ Hoor ik spottend van de bekende gedaante in de stoel. Blijkbaar was hij half in slaap geweest en had hij gemerkt dat ik net wakker was geworden. ‘hé,’ zeg ik zachtjes nog een beetje beduusd van mijn gedachten. ‘ik leg je alles wel uit bij het ontbijt. Misschien is het een goed idee als je gaat douchen dan pik ik even mijn eigen bed in voor een uurtje, in dat geval.. ga maar in bad.’ Klaarwakker rol ik uit blijkbaar zijn bed en knik met een flauwe lach. ‘handdoeken liggen…’ hij staat moeilijk op en doet de schuifdeur van de grote kast in de kamer open. ‘hier volgens mij zijn dit de groten, ik kan dat niet goed zien in het donker.’ We worden ge sh’t door een geluid vanuit het andere bed en geruisloos pak ik de handdoeken aan en wanneer ik de kamer wil verlaten word ik even tegengehouden. ‘voel je, je wel goed?’ zijn hand op mijn arm voelt warm en vertrouwd aan ik knik en geef hem een geruststellende lach en verlaat de kamer opzoek naar de badkamer. De badkamer is mooi, groot met een bad en een aparte douche, het is een twee persoonsbad dus ik had alle ruimte van de wereld om lekker te ontspannen. Er hangt een radio waar ook een klokje in zit dat het half tien is. ik doe snel de deur dicht en op slot en laat het bad vol stromen terwijl ik mijn kleren uit trek. De badkamer ligt vol met kleren haar gel, en de rest van hun troep dus ik besluit mijn kleren op een net stukje neer te leggen zodat ik ze meteen weer kon pakken. Ik pak wat badschuim dat op het randje staat en knijp wat in het bad die voor de helft is gevuld.

Naar ongeveer tien minuutjes zit ik dan eindelijk in het warme bad en zet zachtjes de radio aan zodat niemand wakker hoefde te worden van me. ‘i wonder if i ever crossed your mind.’ Mompel ik zachtjes met Lady Antebellum mee. ‘and I don’t know how I can do without..’ ga ik verder en speel wat met de zeephopen in het bad. Ik laat de achterkant van mijn hoofd in het bad vallen zodat ik nog net met mijn oren boven het water uit kom. ‘i just need you now.’ Ik kijk over het rand van het bad naar de deurklink die eens een keer omlaag gaat. ‘mijn tandenborstel ligt binnen kan ik misschien even naar binnen…’ ik hoor Harry zijn stem en nog tien seconden later hoor ik gefluister aan de deur en even daarna ‘.. neem al je tijd.’ Maar het was al te laat. Een schuldgevoel over dat ik mensen de badkamer onthoud treed al bij me op en snel stap ik uit het bad en pak de handdoek en wikkel die om mijn lichaam, de kleinere handdoek om mijn haren en ik doe de deur van het slot wanneer ik helemaal ben omgekleed nog geen vijf minuten later. Naar het ontbijt besluit ik ook meteen weer naar huis te gaan anders wist ik zeker dat mijn moeder te onrustig werd. Ik zoek naar mijn jas en mobiel in de kamer van Liam en Zayn, waar nu niemand meer was. Ik hoor een kuch vanuit de deuropening komen en ik zie Zayn met mijn spullen staan. ‘Dank je.’ Zeg ik wanneer ik het van hem aanpak. Hij helpt me met mijn jas en geeft me mijn mobiel weer. ‘wil je je moeder bellen?’ ik schud mijn hoofd. ‘het is beter dat ze het niet weet, dan word ze overbezorgd.’ Beaam ik snel en ik zie hoe er een schuldige blik op Zayn zijn gezicht komt. ‘Je hebt der gebeld niet waar?’ hij knikt langzaam en met een zucht sla ik mijn sjaal om mijn hals. ‘fijn.’ Zeg ik kortaf en loop langs Zayn heen naar de deur. Ik begroet iedereen nog en open dan de deur. ‘Sophia, het sp…’ ‘is niet nodig, nu hoef ik het haar zelf niet meer te vertellen.’ Onderbreek ik hem en druk een kus op zijn wang. ‘dank je dat je voor me gezorgd hebt.’ Lach ik flauw en zonder verder een antwoord af te wachten loop ik naar de liften.


Oké dus ik kom net weer van werk en ik moest echt nog even eentje uploaden cos i'm addicted to writing atm haha!
Hope you guys still like it so leave a comment!
(flower)

Reageer (10)

  • aniek1313

    Cool

    1 decennium geleden
  • maudhoran

    awesome! snel verder ! <33

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super geschreven! Ik hou van je verhaal! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Nitori

    VERDER<3

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Noosh, Sophie is zo niet lief.
    Zayn was lief voor haar en dan reageert ze zo zo..
    Zo Malissa achtig.
    Haha oke niet, maar ik wist gewoon even geen woord.

    Super geschreven <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen