Foto bij **Lia Price**

Mijn eerste schooldag was gisteren goed verlopen. Ik was nog niet gepest. Ik hoopte dat dat zo zou blijven. Ik ging naar beneden en ontbijtte. Daarna ging ik me douchen en aankleden. Ik was net op tijd klaar om naar school te gaan. Ik zou vandaag gaan lopen. Toen ik bij de school aan kwam zag ik seth al staan. Ik hoopte dat hij me niet weer de hele tijd zou aanstaren. Dat was gisteren best wel irritant. Ik liep snel langs hem naar binnen. Bij mijn kluisje pakte ik mijn boeken en ging naar de les. Ik wist dat ik weer naast Seth zat en daar keek ik best tegen op. De bel ging en de rest van de klas kwam binnen. Ik was aan het tekenen toen de stoel naast mij naar achter werd geschoven. “Heey. Ik wou het gisteren nog vragen, maar je was al weg. Wat is je naam” vroeg Seth. “Mijn naam is Lia. Maar waarom wil je dat weten” vroeg ik. “Nou aangezien we wel eens projecten krijgen die we samen moeten doen zou het wel fijn zijn om je bij je naam te noemen” legde Seth uit. Dat klonk best logisch. Ik zag alleen op tegen het samenwerken. Tot nu toe was Seth wel aardig, maar iedereen kan binnen een paar seconden veranderen. De rest van de les besteedde ik geen aandacht meer aan seth. Ik keek nog wel af en toe naar hem.

*Tijdssprong van een week*

Er was nu al een week voorbij en ik was nog steeds niet gepest. Ik ging daarom ook met plezier naar school. Ik merkte dat ik Seth met de dag leuker begon te vinden. Ik wist alleen dat het nooit wat zou worden. Hij was een van de populairste jongens van de school en ik was maar de nieuwkomer. Ik liep de les van handvaardigheid in. Toen iedereen er was begon de leraar met de les. “Ok ik wil dat jullie met zijn tweeën aan een project werken. Je maakt samen een schilderij van een dier dat jij mooi vind. Jullie krijgen daar een week de tijd voor. Jullie zullen dus ook buiten deze les met elkaar moeten afspreken. Je werkt samen met degene die naast je zit. Veel succes” zei de leraar. Dit was waar ik al bang voor was. Als ik met iemand buiten school moest afspreken ging het zeker mis. “Ok welk dier wil je schilderen” vroeg Seth. “Ehm ik wil graag een wolf maken. Is het goed dat ik het dier maak en jij de achtergrond” vroeg ik. Ik hoopte dat ik zo onder het afspreken uit kon komen. “Ja is goed. Wanneer wil je afspreken” vroeg Seth. Op dat moment ging de bel. Ik sprong meteen op. Gered, door de bel dacht ik meteen.

_______________________________

heey hier is het hoofdstukje. ik hoop dat jullie het wat vinden, want ik vind hem persoonlijk niet zo goed.

Reageer (3)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Supperr <33
    Snel Verder <3333

    1 decennium geleden
  • nniinnoo

    Vind hem super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen