Foto bij #20

Chapter 20.
Yeah, Woop woop! n.n
Ik hou van reacties en kudo's *hint* hint*

De volgende ochtend werd Maria wakker van een gevoel in haar haar. Ze keek op en zag dat het Draco was, hij glimlachte. Zijn ogen waren aan het glinsteren. Maria ging dichter bij Draco aanliggen en kuste hem. Ze hadden geen besef hoe laat het was. "Hoe laat is het?" vroeg Maria. Hij keek op de wekker die op zijn nachtkastje stond.
"Het is zeven uur. We hebben nog een uur voor dat de lessen beginnen."
"Oh, hebben je hier in de buurt een badkamer of zo?" vroeg ze.
"Ja, daar zo." Draco wees naar een deur in zijn kamer met Badkamer er op.
"Gosh, ik ben ook wel echt blind." Draco moest lachen en Maria stond op en opende de deur. De badkamer was ook groen, maar met een tintje blauw. Het bad was groter dan een normaal bed en er waren meerdere kranen. Maria besloot ze allemaal te gebruiken. Ze begon met de onderste en het water kleurde rood. De kleur van het water dat door de kranen stroomde, vormde een regenboog. Maria kleedde zich uit en ging in het bad zitten. Het water was lekker warm, zeker als je wist dat het buiten aan het vriezen was. Ze genoot van het vele schuim die rond haar dreef. Opeens hoorde ze voetstappen en ze zette zich recht. Het was Draco.
"Do you mind if I join in?"
"Kom er maar bij." Maria lachtte en Draco stapte in het warme water. Ze ging met haar rug tegen hem liggen en terwijl masseerde hij haar. Ze zaten al bijna een halfuur in het bad en besloten zich klaar te maken voor de eerste lessen van de dag. Maria stapte uit het bad en Draco nam vlug een handdoek voor haar. Ze lachtte naar hem, sloeg de handdoek over haar heen en kuste Draco op de mond. Samen maakten ze zich klaar en gingen de slaapzaal uit. Niemand was nog in de leerlingenkamer. Draco nam Maria haar hand vast en ze gingen de gang op. Op de vierde verdieping gekomen, namen ze afscheid van elkaar. Ze kusten elkaar en Maria ging naar Defence Against the Dark Arts en Draco naar Charms. Het was een fijne verjaardag geweest en een leuke nacht geweest.

Reageer (1)

  • noraxxx

    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen