Foto bij chapter 68: More people we recognize!


Yassup was zoals gewoonlijk als eerste op.Hij schudde Treyson wakker.
'Was er?' Vroeg Treyson slaperig.
'Man,vandaag wordt het schema bekent gemaakt van het toernooi,wat morgen begint.' Zei Yassup.
'O ja.' Zei Treyson en stond op uit zijn bed.Yassup ging naar de badkamer terwijl Treyson Rea wakker maakte.Toen ze allemaal klaar waren gingen ze de deur uit.Ze liepen naar het kleine stadium.De opening was nog niet begonnen.
Op het scherm boven de deur werden filmpjes afgespeeld van de jaren daarvoor enzo. Rea en Yassup stonden ernaar te kijken terwijl Treyson en Sandshrew zich eigenlijk verveelde.Treyson liep naar een bankje achter op het plein en ging daar zitten.Hij zag een vreemde man lopen.Middelbare leeftijd maar hij had een lange jas aan met zijn kraag hoog op en zijn muts dicht bij zijn ogen.Hij liep naar Rea en Yassup toe.Treyson keek meteen op.
'Shit.' Mompelde Treyson toen de man zich zo draaide dat Treyson niets meer kon zien.Treyson knipperde met zijn ogen en opeens was de man aan het sprinten.Rea slaakte geschrokken een gil.
'Waar zijn mijn pokemon?!' Riep ze en kreeg de man in de gaten.
'He!Houd de dief!' RIep ze en rende achter hem aan maar door zijn lange benen kon zij hem niet bij houden.Een flits ging langs Rea heen en opeens lag de man op zijn buik op de grond.Treyson en Yassup haalde ze in.Rea keek even verbaast als alle anderen op het plein.
Er zat een blonde jongen op de rug van de dief.Hij hield de dief zijn armen op zijn rug gebogen.
'Vuile dief.Wat denk je wel?' Snauwde hij.Officier Jenny kwam op haar motor aanrijden en gaf de dief handboeien om.Officier Jenny bedankte en reed weg.
Rea,Yassup en Treyson bleven verbaast achter.Op de grond lagen een paar pokeballen,Rea's pokeballen.De blonde jongen boog voorover en pakte ze op.
Rea wilde iets zeggen maar ze hield haar mond toen de jongen zich plots omdraaide.
'Hier Rea.' Zei hij.
'Makoto!' Riep Treyson grijnsend die hem het eerst herkende.
'Bedankt,Makoto.' Zei Rea dankbaar en pakte haar pokeballen.
'Graag gedaan.Ik vond die vent al vreemd.EN toen zag ik dat hij zo naar jouw ging dus hield ik hem in de gaten en toen ik zag dat hij jouw pokeballen pikte rende ik er meteen opaf.Ik had daarvoor al iemand gevraagt om officier Jenny te bellen.Daarom was ze er zo snel.' Vertelde Makoto.Makoto begon te glimlachen en keek naar Treyson.
'Je doet toch wel mee aan het toenooi,he?' Vroeg hij.Treyson hief zijn vuist.
'Echt wel!En daarna daag ik Flannery uit.' Zei Treyson stoer.Ze begonnen wat te kletsen over wat er allemaal gebeurt was.Opeens voelde Rea een hand op haar schouder.
'He!' Riep ze pissig,ze dacht dat het weer een dief ofzo zou zijn.
Er stond een jongen met blond haar achter Rea.Hij had een groen shirt met een pokeball erop aan.
'He Rea.Herken je me nog?Je weet wel,op die boot.Ons gevecht tussen Whismur en mijn Breloom?' Zei de jongen.Rea's gezicht begon te lachen van herkenning.
'Diago,wat doe jij hier?' Vroeg ze blij.
'Wat denk je?Ik doe mee aan het toernooi.' Zei Diago.
'Wie is dat nou weer?' Vroeg Makoto.
'Dat is Diago.We hadden hem ontmoet op een boot-trip.' Vertelde Treyson.
'Ik moet hem niet.' Mompelde Makoto.
'Omdat je hem niet kent en hij geen vuur pokemon heeft?' Raadde Yassup.
'Inderdaad.' Zei Makoto en grijnsde.
'Ik heb ook geen vuurpokemon en Rea ook niet.' Merkte Treyson op.
'Dat ligt anders,idioot.' Zei Makoto lachend.
'He hoe is het met Haunter?' Vroeg Treyson.Rea draaide zich om van haar gesprek met Diago.
'Ja,hoe is het met hem?' Vroeg ze.
'Super goed.Haunter is een goed team lid.' Zei Makoto trots terwijl hij Haunter pokeball op zijn vinger draaide.
'God god,het vrienden clubje wordt steeds groter.' Zei Lora die opeens kwam aanlopen.
'Wie zegt dat jij erbij hoort?' Vroeg Rea.
'Wie zegt dat ik erbij wil horen?' Beantwoorde LOra met een vraag.
'Wat the hell doe je dan hier?Wie ben je uberhaupt?' Vroeg Makoto.
'Halooo jij mag er ook wel wezen.' Zei Lora en ging meteen naast Makoto staan.Makoto gromde.
'Wil je 3e graads brandwonden?' Vroeg Makoto.Lora vloog meteen twee meter naar achter.De rest begon te lachen.Snel liep Lora mopperend weg.
'Hoe komen jullie aan dat slette bakkie?' Vroeg Makoto aan Treyson.
'We kwamen haar laatst tegen.Maar er gebeurde nogal wat.Rea mag haar niet.Mij,kan Lora niet echt schelen.' Zei Treyson schouderophalend.Opeens veranderde het beeldscherm boven de ingang.
Iedereen naar binnen Stond er in dikke letters op.Snel liepen ze naar binnen.Iedereen moest zich eerst melden dat hij of zij er was.Toen begon de computer te draaien.
De trainers voor morgen:
Diago-Yassup-Zuro-Kiani-Rikardo-Mimi-Lora-Groy
Yassup en Diago sloegen hun handen tegen elkaar voor een high 5.
'Yes ik ben meteen morgen.' Zei Diago blij.
'Ik ook.Gelukkig maar,ik krijg al zin.' Zei Yassup.
'Ik ben benieuwt tegen wie je moet.' Zei Rea.Treyson wees naar het scherm.De plaatjes werden gehutseld.Na een tijdje stonden ze weer stil en konden de deelnemers kijken.
1e Diago vs Kiani
2e Yassup vs Rikardo
3e Mimi vs Groy
4e Zuro vs Lora
De start is om 11:00

Bij de uitgang kregen ze allemaal nog een blaadje met regels.Diago,Makoto en Lora gingen trainen.Yassup,Treyson en Rea gingen naar hun kamer in het pokemoncenter.Yassup las hardop de regels voor.
'Regel 1:In de voor-rondes zijn het 1 tegen 1 gevechten.Je mag hiervoor alleen een pokemon gebruiken die je hebt opgegeven.
Regel 2: Er zijn twee velden,één gras veld en een woestijn veld.Er wordt ter plekke bepaalt op welk veld je vecht.De computer kiest het veld.
Regel 3: Vecht eerlijk en moge de beste winnen.' Las Yassup voor.
'Weet je al wie je gaat gebruiken?' Vroeg Treyson aan Yassup.
'Natuurlijk niet,slimmo.' ANtwoorde Yassup lachend. 'Het hangt af van het veld waar ik op vecht en de pokemon van mijn tegenstander.Ieder ging zijn eigen ding toen doen.Treyson was wat met Sandshrew aan het spelen,Yassup zat in een puzzelboek strategie spelletjes op te lossen en Rea was aan het lezen.Na een tijdje sprong Rea van haar bed af.
'Ik ben naar het park,oke?' Zei ze.De jongens knikte.Treyson ging met zijn hooft uit het raam.Het was ondertussen al aan het schemeren.En de lucht kleurde oranje.


Yassup lag op zijn bed verdiept in het puzzelboekje en Sandshrew lag te slapen op Treyson's bed.Opeens zag Treyson iemand lopen.Treyson sprong op.
'Ik uhm ben even weg.' Zei hij tegen Yassup.Yassup trok een wenkbrauw op maar Treyson was de kamer al uit.
'Wat gaat hij nou weer doen?' Mompelde Yassup.Treyson had zijn vest en pokeballen hier gelaten.Waar had hij zo'n haast voor?Yassup zuchtte en ging verder met puzzelen.Treyson rende over straat.Waar ben je nou?Dacht hij.Er was bijna niemand op straat.De meeste waren eten,ergens trainen of uitrusten.Treyson rende een straat in en zag degene die hij zocht.
'Wacht!' Riep hij en rende naar hem toe.

Oke mensen,negeer dat kasteel op het plaatje;)
En,denken jullie te weten wie het is?

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    arg nu kan ik niet tegen yessup dacht juka terwijl ze met Chika , tsunami en Resham aan het spelen was

    1 decennium geleden
  • MaraChan

    van een anime. (logisch)
    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    geen idee±O
    wanneer ga je verder met je andere story van red

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen