Foto bij 015 -  Ugh, paparazzi.

''Pa-pa-Pa-parazzi.''

Sophia Adriana Brooks.
Wanneer ik thuis kom zie ik Nicole – een van mijn beste vriendinnen – voor de deur met een serieus gezicht. Ze omhelst me stevig en vraagt zachtjes hoe het met me gaat. Ik knik als een teken dat het oké is en laat haar los. ‘Je moet gezellig een avondje stappen, of gewoon een meidenavondje met mij en Ems.’ Zegt Nicole met een geruststellende glimlach. Ik knik terwijl ik de deur open. ‘me moeder heeft je gebeld of niet soms?’ zeg ik wanneer ik de woonkamer binnenloop en er niemand blijkt te zijn. ‘uhuh.. ze moest nog weg voor der werk, en ze wou door het incident van gisternacht niet dat je alleen de hele dag en avond alleen thuis zou zijn, en aangezien het inmiddels al 1 uur is gaan we niets anders doen dan thuis zitten ongezond eten en luieren.’ Nicole wist altijd de goede dingen voor te stellen. Zo konden we ook met zijn drieën gebeurtenissen bijspijkeren. Ik gooi de sleutels op de tafel en gris wat Ice tea, glazen en een zak chips mee naar boven.

Emily kwam een uurtje later aangezien ze gisteren was wezen stappen en laat weer thuis was geweest. ‘hoe is die eigenlijks? Of naja je kent Zayn waarschijnlijk best goed als je hem alles vertelt.’ Gaat Emily verder wanneer ze me verhaal heeft uitgehoord over de afgelopen drie dagen. ‘Aardig, te aardig eigenlijk. Hij is een goede vriend in ieder geval. En ik ben bang dat ik hem zelfs ga missen ook al.. kennen we elkaar nog niet zo lang.’ Ik kijk naar mijn voeten en hoor een kuch Nicole der mond verlaten. ‘Je bent nu toch niet al weer verliefd.’ Ik kijk geschrokken op, ‘nee gek, wat denk jij nou dat ik zo makkelijk over…’ ik krijg een brok in mijn keel door het bijna uitspreken van zijn naam, ze knikken allebei begrijpend en Nicole kijkt zelfs schuldig weg naar de tv door haar vraag. ‘Waarom ben ik niet uitgenodigd?’ het is Nia die binnenkomt met een big smile. ‘omdat dit een bijeenkomst is voor mensen sowieso boven de zestien ben jij niet welkom.’ Zegt Emily met een flauwe lach op haar gezicht. ‘nou, voor mijn gevoel ben ik al ouder dan zestien dus.. move.’ Ze komt ook op het bed zitten waardoor het nu een beetje begint te kraken. ‘Hoe zo.. sta jij in The Sun?’ ik kijk Nia vragend aan. ‘ja ik was bij de supermarkt zo net en toen zag ik een foto van jou.. maar ik had geen zin om hem te kopen voor een foto van jou.’ Zegt Nia schaapachtig en laat zich achteruitvallen op mijn bed. ‘dan staat het ook wel op de site lijkt me?’ begint Emily slim. Ik google de site van The Sun en als eerste sta ik in het rijtje van de homepage. Geschrokken klik ik mijn foto aan, het was de foto die gisteren waarschijnlijk gemaakt was toen ik als enige door mocht naar binnen. Ook staat er een foto van Zayn toen hij met de portier een woordje sprak. – Een snoepje voor de jongens van One Direction. - staat er als een grote kop boven. ‘’Op de avond van negen december kwam Zayn Malik een van de cuties van One Direction buiten uit het hotel om even een babbeltje te maken met de portier, waarna de zelfde portier een van de meisjes uit de menigte haalde om vervolgens ook naar binnen te gaan. Een van de andere meisjes wist te verklaren dat de portier zelfs de naam van het meisje wist op te roepen, duidelijk genoeg voor het meisje dat de gelukkige was om naar binnen te mogen. Just for One Night or, One Relationship?’’ ik zucht eens en hoofdschuddend klik ik het artikel weg. ‘waarom zouden ze hier mega nieuws van maken en het als een kop op de homepagina te zetten?’ zeg ik chagrijnig.


Beetje een.. saai deeltje but whatever hope you guys still like it?
(flower)

Reageer (10)

  • Casanova

    HAHAHAHA DIE KRANTENKOP MADE MY DAY.
    for one night or one relationship, lol geweldig.
    VERDER AMIGA IT'S AWSUM

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Geweldig! Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    MALISSA
    hij is NIET saai!

    Super geschreven <3

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • Nitori

    Verdeeeeer. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen