Foto bij 25.

Blij knikte ik naar de man, die me iets liet ondertekenen en de sleutels gaf. Daarna reden ze weg en sprintte ik blij naar mijn auto. ‘Oh mijn God. Ik heb je zó gemist!’ Kierde ik tegen de auto, waarna ik snel instapte en de sleutel in het contact stak. Ik draaide hem om en de motor kwam tot leven. Een enthousiaste giechel kwam uit mijn keel en ik reed hem de oprit op, waarna ik hem naast de auto van Josh parkeerde. Ik kon morgen met mijn eigen auto naar school!
De volgende ochtend werd ik dan ook heel vrolijk wakker en stond bijna dansend op van mijn bed. Ik schoof de gordijnen open en voelde meteen de zon op mijn gezicht. Ik huppelde naar mijn kast, maar net voordat ik hem wilde openen, sprong hij vanzelf open. Geschrokken slaakte ik een gilletje, voordat ik op mijn kont belande. Met grote ogen keek ik naar mijn kast, waar alles uitgevallen was. De kleren lagen op en naast me, en ik betwijfelde of je mij nog kon zien. Opgelucht zuchtte ik. Mijn schoenen lagen nog veilig in de ka- Een hard krakend geluid klonk door de kamer en mijn schoenen vielen onder uit de kast. Jippy, mijn kast is kapot. Ik sprong op en raapte al mijn schoenen van de vloer, voordat ze kapot zouden kunnen gaan en zette ze in mijn vensterbank, netjes op een rij. Daarna pakte ik snel de kleren die ik aan wilde trekken en rende naar de badkamer, voordat ik te laat op school zou komen. Ik krulde mijn haar licht, poetste mijn witte tanden en begon aan mijn make-up. Ongeveer een half uur later was ik klaar. Mijn schoenen tikten op de houten trap toen ik er van afliep naar de keuken en snel een musleireep naar binnen propte. Zo te horen was Josh nog niet weg en toen ik buiten in mijn auto stapte en de oprit af reed, zag ik hem naar buiten komen. Ik zwaaide even naar hem en reed toen weg, met Josh die verbaast met zijn eigen auto er achteraan reed.

Reageer (5)

  • NoDeatheater

    Nice!

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Het lijkt wel alsof die auto haar zelfverzekerder heeft gemaakt xd

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    oeee snel verdeeeer
    xxx

    1 decennium geleden
  • PancakeHERO

    snel verder ! <3

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    whahaha blijjjjjj XD
    snel verder
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen