Foto bij 016 – head vs. Heart.

''And my head told my heart let love grow, but my heart told my head this time no.''

Sophia Adriana Brooks.
Emily en Nicole bleven slapen maar aan hun kon ik vanavond verder niet heel erg veel aandacht schenken aangezien Zayn me zijn ping toe had gestuurd via de mail omdat het zo makkelijker was voor ons om te communiceren nu helemaal naar het artikel van de dag. Niet lang nadat ik het internet was afgestruind naar informatie over mijn rumor. Mijn rode lampje begint weer te flikkeren en ik wist meteen dat het Zayn weer was. ‘Ik vind het gewoon wreed dat jij zo voorschut word gezet als een One night stand.’ Zo had ik het nog niet opgevat maar als ik er weer over nadacht kwam het er wel op neer, waardoor ik bijna woedend werd en ik amper wist wat ik terug moest sturen. ‘nu voel ik me slecht voor jullie, straks denken jullie fans dat jullie zulke dingen doen.’ Stuur ik terug. Het duurt een poosje voordat er weer geantwoord word dus ik besluit tussen mijn vriendinnetjes in te gaan liggen die nog wat aan het kletsen zijn klaar om te gaan slapen. Emily was helemaal wild geworden en was klaar om iemand vol voor zijn kop te slaan maar Nicole en ik hadden het voor haar een beetje weg gewuifd dat het niets voor stelde. Ik hoorde dan ook aan de negatieve tonen in hun stem dat het nog steeds ging over hetzelfde en wanneer ik er tussen kom liggen houden ze meteen op. ‘wat zegt ie.’ Begint Nicole als mijn rode lampje weer begint te branden. Ik klik de ping aan en lees wat hij zegt. ‘Het is niet jou schuld, ook niet de mijne hoop ik, maar die van de story geile media.’ Ik moest even lachen om het ''woord'' story geile media. ‘laten we erover ophouden, heb je alles alweer gepakt?’ ik had echt geen zin meer om erover door te gaan namelijk. Zayn was blijkbaar niet de snelste in het terug sturen dus tussendoor houd ik Nicole en Emily op de hoogte van wat Zayn stuurt.

Emily en Nicole besloten maar om te gaan slapen toen Zayn voorstelde om te gaan bellen aangezien dat minder lang voor hem duurde. ‘… dus daarna gaan jullie naar Amerika?’ zeg ik vol bewondering naar dat ik het hele verhaal van Zayn heb aangehoord over het opnemen van hun eerste single en over een mini vakantie zodat ze lekker konden uitrusten na het doen van de X factor tour. ‘ja, maar dat pas allemaal in januari, hopen dat het dan mooi weer is in L.A vast wel.’ Zegt hij in een adem terwijl ik de telefoon van oor verander. ‘hoop het voor je , maar vast wel mijn vader woont in L.A en vertelt me altijd over het prachtweer en dat hij kerst in Londen erg mist.’ zeg ik droog aangezien ik moe begin te worden. Ik gaap eens snel. ‘Sophia…’ hoor ik Zayn zijn stem vragend. ‘Ja?’ antwoord ik loom. ‘Misschien is het goed als ik je nu laat slapen?’ zegt hij flauw met een grinnik erachter aan. Ik wrijf eens met mijn vinger onder mijn oog door en knik. ‘ja, ik denk dat jij ook wel wat slaap kunt gebruiken.’ Hij lacht even bijna geluidloos en ik hoor hoe hij kucht. ‘Maak je maar geen zorgen over wat er in de kranten komt te staan of wat dan ook, als er nog een interview komt of wat dan ook praten we dat wel recht.’ Verzekerd hij me nog. Ik knik. ‘Slaap lekker Zayn.’ Zeg ik zachtjes waarbij ik een klein lachje opzet. ‘Slaap zacht, Sophia.’ Het blijft even stil omdat ik niet durf op te hangen en waarschijnlijk geld het zelfde voor hem. ‘we spreken elkaar toch nog wel?’ vraagt hij dan snel wanneer hij door heeft dat we allebei nog aan de lijn hangen. ‘graag.’ Zeg ik snel. ‘oké, slaap zacht.’ Herhaald hij. ‘Welterusten.’ En zo beëindigd hij het gesprek en hoor ik een dode lijn. Op de een of andere manier, was ik Marc vandaag helemaal vergeten. Althans, voor het grootste deel van de dag.


LOVE YOU GUYS! Zoveel liefde voor al mijn lezers hahaha!
Laat een reactie + kudo achter als je wilt (flower)

Reageer (12)

  • FollowDreams

    Lief! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • maudhoran

    OMG DAT ZINNETJE (liedje) IS VAN MUMFORD AND SONS. I LOVE MUMFORD AND SONS.
    AND I LOVE YOU STORY!
    snel verder! xxx

    1 decennium geleden
  • ZaynHeaven

    snel verer x

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Zayn is echt een liefie :9~

    1 decennium geleden
  • Nitori

    VERDER. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen