Lilo's pov


"Lilo! Jaag dat beest weg!" Riep mijn moeder boos. Ik zuchtte. Ik wendde me tot het blauwe beestje en hij keek me aan met zijn glinsterende oogjes. "Sorrie maatje maar je moet gaan." Hij keek me verdrietig aan en verliet me. "Stitch! Kom hier. Yzma is bezorgd!" Riep een meisje met roetzwart haar. Ze had geen schoenen aan en haar kleren leken wel gewoon een kleed dat opgerold was om haar middel. "Ben jij zijn baasje?" Ze keek me bang aan en knikte. "Wat dan? Heeft hij iets kapot gemaakt?" "Nee nee! Ik vroeg me gewoon af." Ze was broodmager maar zag er niet gemeen uit. Zonder nog iets te zeggen liep ze weg. Ik draaide me om en liep het restaurant in. "Lilo! Wil je me even helpen in de keuken!" Ik liep zuchtend de keuken in. "Wat nu weer mam?!" "Hier, pak aan." Zei ze terwijl ze een paar borden aan me gaf. "Voor tafel dertien." "Wilhelmina?" Ze knikte en ik liep vlug de keuken weer uit. Ik keek het overvolle restaurant door en zag een grote rookpluim hangen. Ik liep er voorzichtig naartoe "Lilooo. Wat ben je groot geworden. In de oorlog groeide kindjes nooit zo snel." Ze grinnikte. Ik gaf haar een vrolijke glimlach en zette de borden neer. "Zeg het maar als je nog iets nodig hebt." Ze knikte en begon aan haar maaltijd. Ik rende naar de achterkant van het Podium. "Pap.. Psst! Waar is Peter!? We hebben hem nu nodig. het is gewoon te druk." Hij stopte rustig met zijn nummer en liep naar me toe. "Hmm.. Peter.. Ik denk dat hij in zijn slaapkamer zit. Maar ik moet nu echt weer op schatje." Hij gaf me een kus en ik gaf hem een dikke knuffel en zag hoe hij terug het podium opliep. Ik rende naar de keuken en hupste de trap op. "Peter!!!" Schreeuwde ik door het huis. "Uhhh.. Wat?" Ik liep zijn kamer in en zag op zijn kop op zijn bed liggen. "Kom op! We hebben je nodig!" Hij draaide zich weg van mij. "Peter.. Alsjeblieft.." Een stilte volgde. "Ach laat dan maar!" Ik rende woest de kamer uit. "Hij mag dan ouder zijn maar ik ben slimmer." Ik hupste mijn kamer in en gooide mijn hoofd in een kussen en gilde. Ik haalde Scrump tevoorschijn en keek haar even aan. "Wil jij wel helpen? Ik beloof dat ik je dan help met je operatie." Ik gaf een kleine glimlach en nam haar mee de keuken in.

Bedankt voor alle abbos en reacties! Ik waardeer het echt! Haha jullie zijn lief! ;D (als je tips hebt of karakters die er maybe van jou inmoeten stuur me dan maar een pv) Ik zet er trouwens soms een paar karakters bij. ;D

Reageer (2)

  • endoflove

    echt leuk,broxD
    Maar 1 ding,Lilo's ouders zijn dood(nerd)

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Lilo is echt cool ,alleen heb ik geen idee wie die Peter eigenlij is...
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen