Foto bij Tweeëndertig ¤ 2003

Edward omhelsde me voorzichtig, alsof ik breekbaar was. Ik omhelsde niet terug. Ze moesten hier weg, ook al wou ik dat ze konden blijven. Ik weet dat de Volturi er ooit door een nomade of een van hun achter komt dat ik nog leef, en dat zal waarschijnlijk niet lang meer duren. Ik wist terwijl ik me dit allemaal bedacht dat Edward mee luisterde. Hij liet me los en keek me aan, zijn blik sprak boekdelen. Ik mocht ze van hem niet wegsturen, ze zouden niet luisteren of me duidelijk maken dat er niets zal gebeuren. Edward knikte op de opties in mijn gedachten. 'Wat is er gebeurd met je been?' vroeg Alice. Ik keek haar verbaasd aan, heeft ze dat niet gezien. 'Heb je dat niet gezien dan?' Ze schudde haar hoofd. 'Ik krijg de laatste tijd vrij weinig van je binnen, ik zag alleen dat Edward en ik je een bezoekje gingen brengen.' Ik zuchtte, ze bedoelde waarschijnlijk gewoon dat ze me kwamen halen. 'Toen ik thuis kwam zaten Jane en Felix op mijn te wachten. Jane wou mijn dood pijnlijk laten zijn door me uit het zolder raam naar beneden te gooien, zo'n elf meter hoog. Ik had veel bloedverlies en mijn been gebroken, en ook nog drie gebroken ribben, met veel pijn mocht ik na een tijdje uit het ziekenhuis, ook al wouden ze me langer houden.' Edward ogen werden groot en hij gromde zacht. 'Hoe wisten ze dat je hier was?' vroeg Alice, je kon horen dat ze het vreselijk vond dat ze het niet ah's gezien. Ik haalde mijn schouders op. 'Het logische klinkt dat dit mijn huis is, maar later bedacht ik me dat mijn taxichauffeur een vampier was, die het waarschijnlijk gemeld had. Alsof de Volturi een prijs op mij hebben gezet, en wie me meld en dat ze me vinden wint.' Edwards handen waren gebald, hij was boos. 'Er is een vampier in je huis geweest.' Zijn stem klonk vast beraden, de eerste vampier die het huis in kwam ging dood. Ik knikte. 'Mijn tante.' Edward kalmeerde niet. 'Zij was toch dood?' 'Dat dacht ik, maar het blijkt dat ze is gevlucht door haar gave te gebruiken.' Ik ging op het bed zitten en keek ze beide aan. 'Wanneer gaan jullie weer weg? Ik wil niet dat mij tante weet dat ik met andere vampiers omgaat, ze zal jullie persoonlijk om leggen.'


~~»¤«~~

Ik zit op mijn IPad, dus alle kleine dingetjes, zoals het die ik altijd in mijn titels zet verander ik later wel. Sorry dat ik zo langzaam schrijf, maar ik heb weer school en ben tegenwoordig ook te lui om wat te typen.

Reageer (8)

  • MearaLilith

    snel verderr:"D

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    Leukk hoofdstuk :D
    Heel snel verderrr <333
    Kudoo!!

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Leuk
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen