Simon, Daan en Hermelien kwamen bij me zitten, de Wemels en Harry waren al weg omdat Meneer Wemel zwaar gewond was.
'Hebben jullie je koffers al gepakt?' vroeg Hermelien.
'Ja, het was zo gedaan,' zei ik vrolijk.
'Hoe krijg je dat voor elkaar?' kreunde Daan.
'Gebruik Maximus Revellio,' raadde ik aan.
'Ik zal het proberen,' zei Simon.
'Wat was dat gisteren met jullie twee?' vroeg Hermelien.
'Hij weet het, hij vroeg wie Seth was dus ik heb het verteld.'
'Hoe wist hij van Seths bestaan?' vroeg Daan.
'Dus jij wist dit ook?' vroeg Simon.
'Ik, Hermelien, Ginny, Fred, George, Tops, ik geloof Ron ook...'
'Ron inderdaad ook.'
'Waarom heeft niemand het mij verteld?'
'Omdat Anne van mening was dat het beter was als je het niet wist.'
'En omdat ik het eigenlijk niet had mogen vertellen, ik heb de regels heel erg gebroken.'
'Ik weet het nu dus eigenlijk maakt het niks meer uit.'
'Inder.....'
'Ik zag nog net een flits op me af komen voor ik ik van de bank werd opgetild en in het rond werd gezwaaid.
'EMMETT ZET ME NU NEER!
Na nog een paar rondjes zette Emmett me neer en stond onschuldig lachend te wachten op de rest van de Cullens. Alice kwam binnen dansen - je kon het geen lopen noemen - en verstarde in de deur opening.
'Ik dacht dat jij gevoel voor mode had,' schreeuwde ze naar me.
'Relax Alice, dit is mijn laatste schooldag ik moet nog steeds mijn schooluniform aan, in mijn vrije tijd draag ik ook wel iets anders.'
'Oké, vanavond trek je hem uit.'
'Natuurlijk, waar blijft de rest?'
'Seth werkt Edward al de hele weg op zijn zenuwen.'
'Wat doet Seth hier? Ik zou hem toch maandag pas weer zien?'
'Ik heb niet precies pas na een week doorgekregen dat Alec en Jane hierheen waren gestuurd, ik dacht dat ze op een gewone executie opdracht waren.'
'Alex en Jane Wild zijn Alec en Jane?'
'Ja en nou je begrijpt dat Seth toen dood ging van bezorgdheid en hij werkt op dit moment Edward op zijn zenuwen.'
'Op dit moment probeert hij uit het meer hier vlakbij de klimmen,' zei een bekende stem.
'Rose!! Edward heeft hem in het meer gegooid?!?!
'Nou, het was rond, er zat water in, Edward tilde Seth op en nu ligt hij in dat water.'
'Was dat nou echt nodig Cullen?' Ik keek vebaast op toen ik Jareds stem hoorde.
'Jared wat doe jij hier?'
'Omdat Seth mee ging wou Sam niet dat er nog een groentje meeging dus vielen Collin en Leah af, Jacob kreeg je niet weg uit Forks, Quil is een zwaarmisbruikte kinderoppas, hijzelf kon niet gaan, hij wou niet dat er nog iemand meeging die er met zijn hoofd niet helemaal bij was en het leek hem geen slim idee op Paul los te laten in een school dus ik bleef over, en natuurlijk wou ik jou graag terug zien.'
'Dankjewel, waarom kon Seth niet alleen?'
'Omdat alleen Seth de Cullens helemaal vertrouwd.'
'Ik begin toch te denken dat dat mistrouwen misplaatst is.'
'Seth,' riep ik terwijl ik in zijn armen vloog.

Reageer (3)

  • SweetDemon

    geweldig gewoon

    1 decennium geleden
  • Saphael

    haha, echt perfect!!!!snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Illea

    "Nou, het was rond, er zat water in, Edward tilde Seth op en nu ligt hij in dat water."

    Haha, geniaal ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen