Foto bij Red?!My father is here?!

De tekening hierboven heeft een vriend van mij getekend,ILuvManBro.
De echte tekening heb ik zelf gemaakt en staat hier beneden in het hooftstuk

Willen jullie alstjeblieft tijdens het lezen het filmpje aanzetten.De muziek past erbij duzz druk maar op die replay knop


Zapdos zoop alle energie op.Andere,onbruikbare energie liet hij uit zijn lichaam.Bliksem stralen vlogen door de hele ruimte.Het was onveilig om in deze hal te zijn.Ik had mijzelf,samen met Bulbasaur,in een hoek van de kamer gedrukt nadat ik voor de tweede keer een schok had gekregen.Ik hield mijn hand voor mijn ogen.Na een tijdje opende ik een aar vingers ik liet mijn ogen aan het felle licht wennen.Gelukkig ging dat aardig snel.Ik keek nu met grote ogen de legendarische vogel aan.Wat moet ik doen?Wat moet ik doen?Ik kan niets tegen Zapdos beginnen!De wanhoop stond me nabij.In geen moment van een seconde,nog geen knipper van mijn ogen.Stond daar plots iemand.Er stond iemand recht voor Zapdos.Ik voelde geen angst.Die man was zeker van zijn zaak.Zijn cape wapperde in de wind die naar binnen kwam(dak weggeblazen weet je nog).
Hij hief zijn rechterarm.Hij draaide met zijn hand en plots zag ik een pokeball.Door een heftige windvlaag vloog zijn cape hoog op.


Ik zag vaag door de bliksem zijn kleding.Veel rood.Mijn ogen werden groot en mijn pupillen kleiner.Is het...?Nee!Hoe?Wacht...dat kan niet!Ik probeerde mezelf rustig te krijgen.Nee,het is hem niet.Zei ik tegen mijzelf.Maar,wie is het dan wel?Ik kwam langzaam overeind.Ik stond op maar plotseling schoot er een helse pijn door mijn rechterknie.Ik keek omlaag en zag hoe een bliksem straal mijn knie had geraakt.Ik zakte erdoor heen en viel voorover op de grond.Ik klapte tegen de grond.Mijn lichaam voelde zwaar aan.De bliksem stralen die over de grond kropen gingen nu door mij heen.De pijn was zo erg dat het me niet lukte om op de staan.Ik kon Bulbasaur niet roepen.Ik kon niet toestaan dat hij ook gevaar liep.Ik lag op mijn buik en keek langzaam op naar Zapdos en de man.Mijn blik was wazig maar ik kon wel zien wat er gebeurde.Ik zag hoe het hooft van de man zich snel wendde tot Zapdos.Had...Had hij naar mij gekeken?Waarom?Het bonken in mijn hooft schudde de gedachtes weg.
'Zapdos.' Zei de man rustig. 'Ik heb je al eerder getemd.En het zal me zo weer lukken.'
Die stem?!Is...is...is hij het wel?Is het Red?Is...mijn vader hier?Een brok vormde zich in mijn keel.Mijn ogen begonnen te branden.Hoe is dit mogenlijk?Een fel licht verscheen voor me en Zapdos was verdwenen.Er lag en pokeball op zijn plek.Hij pakte hem op.Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en probeerde overeinde te komen.Het lukte tot mijn knieën,waar ik nu op zat.Het leek wel alsof mijn buik in de fik stond.Ik boog voorover,waardoor mijn pet afviel en ik sloeg mijn armen eromheen.Ik probeerde door mijn zwarte haren naar hem te kijken.


Hij gooide een pokeball naar voren waar een grote pokemon uitkwam.Zelfs in een waas herkende ik hem.Het was een Charizard.Hij ging op zijn rug zitten en de Charizard sloeg met zijn vleugels.De vlogen de lucht in.Nu Zapdos weg is,was alles weer donker.Ik zag hun schaduw voor de maan.


Ik slikte de brok in mijn keel weg.Ik wist wel dat hij me niet meer kon horen maar...
'Pap!' Schreeuwde ik uit. 'Pa...' Zei ik zacht.Red...Pa...Jij was het.Ik weet het zeker.Mijn mond vertrok en ik kneep mijn ogen dicht.Mijn ogen branden zo heftig,maar...ik mocht nu niet huilen.Bulbasaur kwam tegen me aan leunen.Ik keek in de ronte.Alles was een puinhoop.Het dak was weg waardoor ik de maan en sterren zag.Mijn blik viel op een papiertje in het midden van deze hal.Ik kroop er naar toe,want kracht om echt nog te staan had ik niet.Ik greep het en vouwde het open.


Tekst?!Ik keek meteen aan de onder kant van het papier.Het was afgetekend met...Je vader,Red.
Snel begon ik het te lezen,mijn ogen schoten over de regels.
Aan mijn zoon,Suno
Suno,ik weet niet hoe te beginnen.Maar één ding is zeker...ik kan je nog niet teveel vertellen.Ik had gewilt dat ik bij je kon zijn.Dat je trots op me kon zijn.Ik weet niet zoveel van je,we hadden nooit tijd om te praten.
Dus ik vraag je nu.Hoe vergaat je reis?En je pokemon?
Heb je vrienden?Echte vrienden,die voor je door het vuur gaan?
Je zal wel denken waarom ik nu contact maak,helaas kan ik dat niet vertellen.En het spijt me Suno,dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik contact met je maak...
Je vader,Red

De brief trilde in mijn handen.Ik weet niet waarom,maar ik draaide hem om.
Er zat een foto op de achterkant.Tranen overstroomde mijn ogen.Ik zag niets meer.Ik beet op mijn onderlip tot bloedes aan toe.Ik kneep in de brief en hield hem tegen me aan.En zonder dat ik het door had..verliet een schreeuw mijn mond...


Alle andere plaatjes heb ik niet zelf getekend.Alleen die zwart witte.Hier hebben jullie de link zodat jullie hem op ware groote kunnen zien.
http://oi56.tinypic.com/1zf30wg.jpg
Hopenlijk vonden jullie de plaatjes tussendoor niet vervelend.Maar ik wilde een zo goed mogenlijk beeld scheppen van dit hooftstuk.
ps enig idee?Wat er op de foto staat?(duivel)

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    Dent
    ik ben je dochter maar ook je tegenstander en ik ga je verslaan met oshawott en lillypup en ik meen het hoor
    Gr asia

    1 decennium geleden
  • Organism

    sexyy xD

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    ik had gelijk(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen