sorry dat mijn hoofdstukken zo kort zijn

Ik word wakker door heel erg veel pijn ik doe mijn ogen open en ik zie nel iets uit me halen.
ik probeer te kijken waar ze me heeft geprikt maar kan het niet vinden ik eet en drink wat en ik loop naar shin toe.
ik wil graag naar buiten toe.
ik kijk shin met me schattigste ogen aan en piep.
ik hoor hem zeggen oké kiba ga maar naar buiten maar blijf in de buurt.
zo snel als ik kan ren ik naar buiten en ik ga liggen in de zon.
ik luister naar de wind .
dan zie ik iets rood achtig bewegen in de bos het is een jonge wolf niet super jong maar wel jong.
hij kijkt mij aan en ik hem dan rent die weg.
dan komt shin en nel naar me toe gerend shin zegt tegen mij ga snel naar binnen.
ik wil naar de grot lopen ik kijk achter me en ik zie nel in een bruine wolf veranderen en shin in een grijze wolf.
en dan rennen ze hard achter de oranje wolf aan
ik loop naar de grond en val in slaap.

de volgende morgen zijn nel en shin nog steeds niet terug ik kijk naar buiten en ik zie niks.
dan loop ik weer naar binnen en drink het laaste beetje drinken op en eet het laaste eten op.
dan hoor ik gehuil in de verte van een groot gevecht dan is het opeens stil.
het begint te regenen en te bliksemen dan komt nel binnen en zegt kiba we gaan nu weg.
waar is shin vraag ik.
die is dood zegt nel
en dan rent ze naar buiten.
ik denk aan shin vaarwel shin.
met dat ren ik achter nel aan.

ik word wakker door de zelfde pijn als een paar dagen hiervoor.
het is bijna zover hoor ik nel zeggen.
bijna voor wat.
ik grom naar haar en ik wil naar haar toespringen ik spring maar midden in lucht zak ik in van de pijn .
ik haat die halsband denk ik.

Reageer (1)

  • LadySansa

    auw dat zal zeker pijn doen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen