Foto bij chapter 69: Memories

Hahahaha niemand wist te raden wie Treyson zag


Bovenop een heuvel net buiten de stad zat Treyson met een jongen.Ze zaten bij de rand met hun rug tegen een boom.De zon kleurde alles oranje wat de stad een mooie gloed gaf.
'Mooi uitzicht,he?' Merkte Treyson op.Nakusa keek vanuit zijn ooghoeken naar Treyson.
'Jij...' Zei Nakusa. 'Je wilde praten.Dus lul niet over het uitzicht.'
Treyson sloot glimlachend zijn ogen.
'Je hebt gelijk.' Zei Treyson en keek naar de hemel.
'Ik weet dat een gym hebt overvallen in Johto.Maar...wat is er daarna met jouw gebeurt?' Vroeg Treyson.Nakusa keek Treyson aan.
'Hoe?Hoe weet je dat?' Vroeg Nakusa geschrokken.
'In die gym waren twee jongens en een meisje of niet soms?' Merkte Treyson grijnsend op.
'Het antwoord is ja,en kap met grijnzen!' Zei Nakusa geïrriteerd tegen Treyson.
'Dat waren vrienden.Ethan heeft nadat hij jouw heeft gezien mij een brief gestuurd.' Vertelde Treyson.
'Oh,hij.Die met die pikachu en een Quilava.' Herinnerde Nakusa zich.
'Weetje,toen in de slowpoke well.Hij stortte in en niemand had jou gezien.Er waren geen sporen van overlevenden.Ik...' Treyson wist niet hij het moest zeggen. 'Ik was bezorgt,bezorgt dat jou iets overkomen was.' Bekende Treyson.
'Alsof ik op zo'n manier zou sterven.Ik sterf pas als iedereen mij kent.' Zei Nakusa.Treyson begon te lachen en Nakusa moest zich inhouden om niet mee te lachen.
'Je hebt gelijk.Je hebt een te hard hooft om op zo'n manier te sterven.' Zei Treyson.Nakusa sloeg zijn ogen even neer.
'Maar,ik heb wel in het ziekenhuis gelegen.Ik had een hersenschudding van een steen die op mijn hooft was gekomen.Ik had zelfs mijn enkel gekneusd.Het was nog net niet gebroken...' Vertelde Nakusa.Treyson keek op.
'Echt waar?' Vroeg Treyson ongelovig.Nakusa knikte.
'Het hele stadium was zich doodgeschrokken toen ik met mijn bebloede gezicht kwam binnen rennen.Ik was bewusteloos geraakt in de grot en stenen hadden mijn hooft verwond.' Vertelde Treyson.
Ondertussen in het pokecenter
Rea liep de kamer binnen.
'He?Waar is Treyson?' Vroeg ze aan Yassup.Yassup stond op.
'Werkelijk geen idee.Hij rende ineens naar buiten zonder zijn pokeballen mee te nemen.' Legde Yassup uit.
'Hij heeft er wel eentje bij zich.' Merkte Rea op.Yassup fronste zijn wenkbrauwen en liep naar het nachtkasje.Hij keek naar de pokeballen.
'Hoe weet je dat?' Vroeg Yassup.Rea wees naar een paar pokeballen.
'Dit zijn Treyson's lege pokeballen.Die is van Sandshrew,dat kan je herkennen aan die kras.En in deze paar zitten een pokemon.' Legde Rea uit terwijl ze het allemaal aanwees.
'Treyson heeft 4 pokemon in pokeballen,hier liggen er maar 3.Dus hij heeft er één bij zich.' Maakte Rea grijnsend haar uitleg af.
'Wauw je hebt gelijk.Maar welke heeft hij bij zich?' Vroeg Yassup.
'Dan openen we ze toch gewoon.' Stelde Rea voor.
'Ach wat niet weet,wat niet deert.' Zei Yassup en pakte de eerste pokeball en gooide hem in de lucht.
'Gro?' Vroeg Grovyle vragend.Rea gooide de volgende.
'Shar sharpedo.' Zei Sharpedo die merkte dat Treyson weg was.
Yassup gooide de overgebleven pokeball.
'Tyro!' Riep Tyrogue strijdvaardig en hief zijn vuistjes.Yassup en Rea deen ze weer in hun pokeballen.
'Swellow mist.' Zei Yassup.
'Wat is Treyson van plan?' Vroeg Rea verward.

Ja ja ja,kort hooftstuk.Weet ik!Maar ik wilde weten of jullie konden raden wat Treyson van plan is.Duz begin maar met denken;)

Reageer (2)

  • Amami

    hij gaat swellow aan Nakusa geven
    (ben nu en heb net een abo :D)

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    LP<
    verder
    ik ben nu pokemon aan het kijken vanaf season 1 ben ny bij 80xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen