Augustus – 2011
      “But that’s what makes you beautiful”
      “Geef ze nog een applaus. One Direction” zelfs door het glas heen konden de jongens de gillende menigte buiten horen. “Het was leuk om jullie hier te hebben. Nog veel succes en tot de volgende keer” de jongens namen afscheid van de radiopresentatrice voor ze het kamertje uit wandelde.
      “Hebben jullie onze fans ook horen schreeuwen?” Louis wreef eens over zijn oor heen. “Volgens mij word ik zo nog doof”
      “Ik ook. Maar je moet toe geven we hebben echt goede fans”
      “En lekkere” Liam gaf Harry een klap tegen zijn hoofd.
      “Olivia heeft gelijk, je bent pervert” mompelde Louis voordat hij de deur naar het cafetaria opende.
      “Ik ben niet pervert, ik ben een normale jongen van 17 die in zijn puber jaren zit”
      “Zolang jij het geloofd is het goed” Zayn gaf Harry een schouderklopje voor ook hij het cafetaria binnen wandelde.
      “Waarom is er niemand lief voor me?” Harry keek even omhoog voordat ook hij de jongens volgde.
      “Ik heb honger” Niall pakte twee muffins, een wafel en een blikje cola.
      “Jij hebt altijd honger” Liam grijnsde. “Het enige waar jij aan denkt is eten”
      “Dat is niet waar” protesteerde Niall.
      “Ah nee, natuurlijk niet. Hij denkt ook nog aan Olivia” Harry maakte wat kusgeluidjes wat hem een kwade blik van Niall en een kwade blik van Louis opleverde. “Ik zeg enkel de waarheid” een stukje wafel kwam uit Harry’s mond.
      “Je moet je eten binnen houden, Styles” mompelde Louis, die met een vies gezicht naar het stukje wafel aan het kijken was.
      “We hadden het hier over Niall, niet over hoe ik eet” Harry pakte het stukje wafel op en propte het bij in zijn mond, waardoor Louis’ gezichtsuitdrukking van vies naar afschuwelijk ging.
      “Oké, maar daar zouden we het dan toch ook eens over moeten hebben” Zayn nam een hap van zijn appel voordat hij zich naar Niall draaide. “En? Wanneer ga je een move maken?” Niall keek hem verbaasd aan.
      “Waarom zou ik een move maken?”
      “Omdat ze anders niet door heeft dat je iets voor haar voelt”
      “Wie zegt dat ik iets voor haar voel?”
      “Als er iets is dat opvalt, dan is het dat wel” mompelde Liam. “Maar oké, ik vind dat Zayn gelijk heeft. wanneer ga je een move maken?”
      “Dat durf ik niet”
      “Waarom niet?” nu moeide ook Louis zich in het gesprek.
      “Wat als ze me afwijst?”
      “Waarom zou ze dat doen?” Louis keek zijn vriend raar aan.
      “Omdat ze me niet leuk vind? Waarom anders?” Niall keek Louis onbegrijpend aan. Deze negeerde Nialls blik.
      “Ze vind je wel leuk. Nou, tot nu toe enkel op een vriendschappelijke manier. Of meer heeft ze nog niet tegen mij gezegd. Maar als jij een move maakt kan ze wel is voor je vallen. Ze houdt namelijk van Ierse accenten en jongens die gitaar spelen” Louis nam nog een hap van zijn muffin. “En voor de rest ben je eigenlijk ook haar type. Mooie ogen, lief, grappig. Helemaal Olivia’s type”
      “Ik ben Olivia’s type?” Louis knikte.
      “Helemaal. Nou ja, meestal heeft ze wel geen blonde vriendjes maar haarkleur maakt haar niets uit denk ik, dat heeft ze toch altijd gezegd”
      “Vriendjes? Hoeveel heeft ze er gehad?”
      “Vier Styles, geen honderd zoals jij”
      “Ik heb er geen honderd gehad. Tien ofzo en daar dan drie serieuze tussen. Dat valt mee, toch?” Zayn knikte.
      “Voor een keer moet ik Harry gelijk geven”
      “Dank je. Zie je, Zayn is tenminste een echte vriend” Harry stak zijn tong uit naar Louis, deze haalde zijn schouders op en richte zijn aandacht toen weer op Niall.
      “Kijk, van mij mag je gerust een move maken bij Olivia. Maar als je haar pijn doet, dan weet ik je wonen”
      “Louis” Liam draaide met zijn ogen. “Overdrijf je niet een beetje? Je weet toch dat Niall haar nooit pijn zou doen? Zo zit onze Furby niet in elkaar” Liam wreef eens door Nialls haren heen waardoor hij een kwade blik kreeg toe geworpen.
      “Liam heeft gelijk, je kent me toch?” Louis knikte.
      “Ja, maar ik zeg het gewoon maar. Ik wil niet dat ze gekwetst word” Louis haalde zijn schouders op. “Maar oké, wanneer maak je je eerste move?”
      “Geen idee, ik heb zelfs geen idee wat ik moet doen” Niall zuchte. Ookal wou hij er niet aan toegeven, het was waar. Natuurlijk voelde hij iets voor Olivia, wie kon er nu aan haar weerstaan?
      “Dan helpen wij je toch?” Zayn keek zijn vriend glimlachend aan. “Waar zijn vrienden anders voor? Je hebt hier vier vrienden zitten die iets van daten afweten”
      “Je moet beginnen met haar gewoon te laten zien dat ze veel voor je betekent, knuffel haar net iets te lang. Druk een kus op haar voorhoofd, of net naast haar lippen in plaats van op haar wang”
      “Of haar voorhoofd. Of een haarlok uit haar gezicht vegen, zodat je hand haar gezicht raak” Harry bemoeide zich ook in het gesprek. “Wat? Meisjes vinden dat ongelofelijk lief”
      “En waarom weet jij dat?”
      “Ik deed dat bij mijn exen en zij vonden het altijd geweldig.” beantwoorde Harry Louis’ vraag.

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Haahhaaaa leuk

    6 jaar geleden
  • HeartbeatX

    Wauuww, mooi geschreven! Ik vind je schrijfstijl echt heel fijn lezen <3

    X gauw verder!

    1 decennium geleden
  • Unusual

    Ik hou ten eerste ongelooflijk veel van dat liedje^^ En dan vooral de stukjes met Meatloaf x'D
    En ik vind de jongens zo schattig, hoe ze Niall willen helpen met Olivia. En Louis er steeds weer tussendoor. Geweldig! Maar Harry moet wel wat aan zijn eetgewoontes gaan doen, daar ben ik het helemaal mee eens. wat een viespeuk zeg. En het dan ook weet opeten, brr, koude rillingen. Gadverdarrie x'D

    <3

    1 decennium geleden
  • Aves

    <33

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Harry is best wel geniaal.
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen