“Laten we een spelletje spelen!” Harry zorgde ervoor dat Louis’ gedachten verstoord werden.
      “Welk spelletje, Styles?” Liam zuchte maar keek Harry toch glimlachend aan.
      “Weet ik veel, ik kwam al met het idee van een spelletje” Zayn rolde met zijn ogen, dit was echt een typische actie voor Harry.
      “Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?” stelde Louis dan maar voor.
      “Wat?” verbaasd keek Niall Louis aan, de ‘Leo’ waar Niall luttele seconde nog van aan het eten was boeide hem niet meer. “Welk spelletje?”
      “Ken je ‘Ik zie, ik zie wat jij niet ziet’ niet?” verbaasd keek Harry Niall aan.
      “Ik eigenlijk ook niet”
      “Ik ook niet”
      “Cultuurbarabren” mompelde Harry in de richting van Niall, Liam en Zayn. “Wie kent er ‘Ik zie, ik zie wat jij niet ziet’ nu niet?” snel legde Louis het spel uit en nog geen vijf minuten later waren ze bezig met het spelletje.
      “Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is geel”
      “Een citroen”
      “Zie jij hier ergens een citroen, Styles?”
      “Nee, maar een citroen is geel” Louis gaf hem een tik tegen zijn achterhoofd.
      “Oké, het is dus geen citroen. De volgende mag raden”
      “Jouw T-shirt?”
      “Dat knopje?”
      “De letters in dat magazine?” nog verschillende antwoorden volgde op deze. Maar geen enkele was juist, Louis’ grijns werd groter bij elke fout antwoord dat de jongens gaven.
      “Zeg het toch gewoon” Harry zuchte, het spelletje begon hem te irriteren.
      “Jouw boxers” Louis keek de jongens glimlachend aan.
      “Hoe weet jij welke boxers ik aan heb?”
      “Styles, dat is niet moeilijk. Twintig centimeter er van steekt boven je broek uit” Louis rolde met zijn ogen.
      “Echt?” verbaasd keek Harry naar zijn boxer, die inderdaad ver boven zijn broek uit stak. “Shit” snel probeerde Harry zijn broek verder op te trekken, niet dat hij veel resultaat boekte. Maar dat terzijde.
      “Wanneer zijn we er?” Niall boog zich over Liam heen zodat hij naar de gps kon kijken. “Nog een uur rijden” met een zucht ging hij weer op zijn stoel zitten.
      “Volgens mij kan er iemand hier niet wachten om Olivia terug te zien” Zayn porde in Nialls zij, zodat hij een geïrriteerde blik kreeg toe geworpen.
      “Nee, ik heb gewoon honger”
      “Heb jij dat niet altijd dan?”
      “Hahaha, grappig Tomlinson” mompelde Niall, voor hij zijn blik afwende van Louis naar buiten. Het landschap schoot voorbij.
      “Geen spelletje meer?” Liam, Zayn en Harry schudde hun hoofd. Niall was nog naar buiten aan het kijken dus daar besteedde Louis geen aandacht aan, die zat waarschijnlijk toch met zijn gedachten bij Olivia. Louis zuchte en keek de jongens nog eens een voor een aan, hij had toch geluk gehad dat hij hen had leren kennen. Zonder hen had hij nooit gestaan waar hij nu stond. En zonder hen had hij nooit deze vriendschap kunnen ervaren. Olivia had het ooit eens lachend een LAT-vriendschap genoemd. Misschien was het dat wel, ook al woonde de jongens ver uit elkaar en zagen ze elkaar niet altijd toch bleven ze goede vrienden. Er was nog maar een jaar voorbij gegaan en toch leek het alsof ze elkaar al jaren kende.
      “Hoe lang nog?” Liams stem klonk schor van het lange zwijgen.
      “Nog een kwartiertje” hoorde hij van vanvoor komen.
      “Dank je wel” Liam liet zijn hoofd tegen de hoofdsteun vallen en bekeek het plafond, een gewoon grijns plafond zoals je in bijna elke auto zag. Zonder het door te hebben greep Liam naar zijn gsm om te kijken of hij geen nieuw berichtje had. Een zucht verliet zijn lippen zodra hij zag dat er geen nieuwe berichten waren.
      “Waarom stuur je zelf geen bericht?” Zayn had zijn hoofd gedraait en bekeek de bewegingen van Liam.
      “Geen idee” mompelde deze.
      “Stuur haar gewoon een bericht dat je van haar houdt en dat je haar mist ofzo. De gewoonlijke dingen” Liam glimlachte en begon de typen op zijn gsm. Zayn draaide zijn hoofd weer. Een twee maanden geleden kon hij dat ook doen. Toen had hij ook nog een lief. Hij zuchte. Nou ja, wat gebeurd is is gebeurd, daar kon hij niets meer aan veranderen. Maar hij moest toegeven dat hij Rebecca soms miste, ze was echt een van de liefste en vriendelijkste mensen op aarde.
      “Waarom is iedereen van jullie toch verliefd, of was verliefd?” Harry keek zijn vrienden geïrriteerd aan. Louis en Zayn hadden nog maar pas gebroken met hun vriendinnetjes. Louis na een achtien maanden durende relatie, waar hij nog steeds van af zag. En Zayn na een paar maanden durende relatie. Liam had dan weer al een zevental maanden een vriendin en Niall was verliefd op Olivia.
      “Geen idee, waarom ben jij het niet?” was Louis’ slimme antwoord op Harry’s vraag. Harry haalde zijn schouders op.
      “Geen idee” herhaalde hij de woorden van Louis.
      “We zijn er” de jongens werden elk uit hun gedachten gehaald en richte hun blik op het kleine huisje.
      “Thuis” mompelde Louis voor hij uit de auto stapte.

Ik heb nog altijd één abo nodig >.< Wanneer zou die komen? ^^
Dank jullie allemaal voor de reacties die ik al allemaal gekregen heb (: Ik hou er echt van (:

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Supppeeeeerrrr

    6 jaar geleden
  • Quirinius

    Als het kon, had ik een 2e abbo genomen, maar tja...

    snel weer verder <9999

    1 decennium geleden
  • Unusual

    Ik vind het echt een heel erg goed stuk Laura, echt waar. Je beschrijft het net alsof het allemaal zo is gebeurd. Dat is zo verschrikkelijk knap. Het is echt super goed dit. Echt waar.
    <3

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    love it . (:

    1 decennium geleden
  • Aves

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen