Foto bij W55

“Faragonda, hoe is het met Bloom?”, vroeg Tecna.
“Ze is momenteel aan het kalmeren. De raad probeerde haar bewusteloos te maken met sterke magie, gewoon om te kijken hoe ze zou reageren.”
“Vindt u niet dat ze wat overdrijven?”
“Eigenlijk wel ja. Givelian had beter een kleinere betovering gebruikt. Maar goed, ze willen nog een aantal dingen zien. Bloom zal moeten transformeren zodadelijk. Dan zullen jullie eerst alles moeten doen wat je kan om haar te verslaan. Daarna moeten de specialisten, behalve Sky, haar proberen vangen. Vervolgens willen ze zien hoe ze op Sky reageert. Pas dan mag Flora haar kalmeren. Als ze gekalmeerd is, Sky, zal je de situatie van daarstraks nog eens moeten overdoen.” De Winx en de specialisten knikten.
“Weet Bloom wat haar te wachten staat?”, vroeg Sky bezorgd. Faragonda zuchtte.
“Gedeeltelijk.” Er viel een ongemakkelijke stilte. Dit zou Bloom en henzelf zwaar vallen.

“Kom op, naar binnen, de raad wacht”, zei Faragonda. Iedereen volgde haar. Bloom was gekalmeerd, en Flora zat naast haar.
“Bloom, gaat het?”, vroeg Faragonda bezorgd. Bloom knikte. “Denk je dat je nog wat aankunt?”
“Als het echt moet”, zuchtte Bloom.
“Ik vrees van wel”, zei Faragonda, en ze hielp Bloom recht. Ze wendde zich tot de anderen: “Allemaal aan de kant, en niets doen tot ik het zeg.” Iedereen gehoorzaamde. Nu richtte Faragonda zich tot de raad: “Zodadelijk zult u alles aanschouwen waar u daarnet om vroeg.”
“Wij zullen aandachtig toekijken.” Faragonda knikte.
“Bloom, transformeer.”
“Believix Winx!”, riep Bloom, en ze transformeerde. Faragonda ging aan de kant staan. Bloom veranderde bijna onmiddellijk in een monster.
“Winx!”, riep Faragonda. Stella, Musa, Tecna en Layla kwamen naar voren. Ze transformeerden, en gebruikten net als de vorige dag al hun magie tegen het monster, maar zelfs bundelingsmagie werkte niet. Uiteindelijk vielen ze na ongeveer een half uur vechten uitgeput neer.

Reageer (6)

  • Elizabetha

    ABO!!!

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Dit is zo erg. En het klinkt zo raar dat alleen Stella, Musa, Tecna en Layla transformeren als Faragonda Winx roept :(

    PS je zou er een filmpje moeten bijvoegen, dat bij de serie wordt afgespeeld als ze transformeren xD

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    arme bloom
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    Bloom moet weer beter worden!
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • tief

    hoop dat een een oplossing vinden voor bloom. pleace snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen