'Wáár heb je het over? En wat moeten jullie hier?!' Snauw ik naar Ciel en Sebastian. Ciel grinnikt en kijkt even naar persoon die naar binnenloopt. 'Mevrouw, u moet nu echt meekomen!' Dringt Misah aan, kijkt kort naar Ciel en Sebastian en loopt dan op mij af. Met een dringend gezicht pakt ze mijn pols vast en probeert mij mee te trekken. 'Nee!' Geschrokken laat ze los en is er voor een aantal seconden stilte in de tent. Mijn ogen staan gefixeerd op het gezicht van Joker, de jongeman aan wie ik mijn hart was verloren en die ik eindelijk weer had gevonden. Maar nu blijkt het allemaal nog een stuk moeilijker te zijn. Niet alleen dat hij mij niet wilt uitleggen hoe en wat. Maar ook dat Ciel en Sebastian weer ineens op komen dagen en Ciel dol leuk een mededeling er tussen werpt alsof hij alles weet. En dan Misah nog die er op dit moment er alles aan probeert te doen om mij weg te krijgen, al begrijp ik wel dat er mensen zijn die op mij wachten. 'Nee, ik ga niet eerder weg voordat ik weet wat er hier aan de hand is en Joker mij alles heeft duidelijk gemaakt.' Zeg ik streng en trek mijn hand ruw los. 'Cancel het concert maar.' Zeg ik zacht tegen Misah die er iets tegen in probeert te brengen. 'Als hij je iets doet, dan stoppen we samen en vertrekken we met de Noorderzon.' Voeg ik er nog aan toe waarna ik me tot Ciel, Sebastian en Joker richt. 'Nou, begin maar met uitleggen zou ik zeggen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen