Foto bij chapter 70: Swellow and Nakusa!

Wie vind Swellow ook een van de beste vlieg pokemon?
(ik vond pidgeot het beste en daarna Swellow.Dan Hoothoot en dan de rest)

Treyson stond op en liep naar de rand van de heuvel.Nakusa zag alleen nog zijn rug door de felle zon.Treyson reikte naar achter en pakte de enigste pokeball van zijn riem.
'Ik wil je aan iemand voorstellen...' Begon Treyson.Nakusa keek op.
'Altijd als ik aan jou dacht,werd ik kwaad.Nee,woedend.Ik kon nooit uitstaan wat je met hem had gedaan.En elke keer als ik hem zag,de littekens over zijn lijf.Dan was ik siddend.Ik kon je wel wat aandoen,Nakusa.' Vertelde Treyson eerst.Nakusa gaf geen kik.
'Maar dat is nu niet meer zo.Toen ik tegen je aan botste zag ik je gezicht.Je bent veranderd,weg gegaan bij team rocket en doet nu mee aan een toernooi.' Somde Treyson op.
'Ik wil dat je hem weer aankijkt.' Zei Treyson.Nakusa sprong overeind.
'Je bedoelt toch niet...' Bracht hij uit.Treyson pakte de pokeball en gooide hem open boven de rand.Swellow kwam eruit en wapperde met zijn vleugels.Nakusa rende naar de rand maar bleef verstokt staan toen hij Swellow herinnerde.Swellow bleef in de lucht hangen in plaats van de landen op de heuvel.Nakusa en Swellow keken elkaar oog in oog aan.
'Nakusa die Taillow die jij me gaf,is geëvenlueert in een prachtige Swellow die nog een heel sterk is ook.' Vertelde Treyson.
'Dit...dit had ik niet verwacht...' Zei Nakusa zacht.Treyson glimlachte en hield Swellow's pokeball richting Nakusa.
'Ik heb voor hem verzorgt met heel mijn hart,maar Swellow is van jouw.Als je hem terug wilt begrijp ik dat.' Zei Treyson.
Nakusa zakte door zijn knieën.
'Nakusa wat is er?!' Vroeg Treyson die naast hem zakte.Nakusa sloeg zijn hand voor zijn mond om niet over te geven.Zweet druppelde van zijn voorhooft.
'Ik kan het niet...' Bracht hij uit.Nakusa bracht zijn handen verward naar zijn haar.
'Wat ik hem heb aangedaan...Ik...ik kan hem niet zeggen dat het me spijt!Waarom zou hij me geloven?!' Riep Nakusa.
'Omdat het Swellow is.En Swellow heeft een groot hart.' Zei Treyson rustig.Nakusa draaide zijn hooft en keek Treyson aan.Treyson glimlachte en knikte.Nakusa slikte en stond op.Swellow landde op de rand van de heuvel.Nakusa liep naar hem toe en zakte op een knie om hem goed aan te kunnen kijken.
'Swellow,ik weet niet hoe te beginnen.' Begon Nakusa.Swellow wachtte geduldig.
'Ik heb je verkeerd getrained.Ik was geobsedeerd en dat spijt me.' Zei Nakusa.Treyson keek verbaast.
'Geobsedeerd?' Vroeg Treyson.Nakusa knikte zonder op te kijken.
'Ik had je belooft dat wij samen iedereen konden verslaan,dat we de gyms met gemak zouden winnen en dat we de pokemon league kampioen gingen worden.' Vertelde Nakusa aan Swellow en Treyson.
'Maar ik vergat onze band.Ik werd geobsedeerd door het doel dat ik er alles voor deed.Ik wilde je sterker hebben en trainde je...nee,martelde je.Toen Treyson van ons won dacht ik dat jij gewoon te slap was.Dat je je niet inzette en na al die training nog niets kon.Ik gaf je aan Treyson...en dat was een wijze beslissing.Treyson heeft een hart voor pokemon.Hij heeft goed voor je gezorgt en je goed getrained.Dat blijkt ook nu je geëvenlueert bent.' Vertelde Nakusa.Treyson voelde sympathie voor Nakusa.Hij en Swellow hadden een droom,Nakusa wilde die zo graag waar maken dat hij nergens meer rekening mee hield.
'Aai hem.' Zei Treyson.Nakusa keek verbaast van Treyson naar Swellow.
Nakusa hief voorzichtig zijn hand.Toen Swellow zich naar voren beweegte schrok Nakusa en trok zijn hand terug.Swellow draaide verward zijn kop.
Nakusa keek naar Treyson die knikte dat hij het moest proberen.Nakusa hief zijn hand en legde die op Swellow's kop.Swellow draaide zijn kop tegen Nakusa's hand.Nakusa begon te lachen en aaide hem.Swellow was zo blij en duwde zich dichter tegen Nakusa aan.Nakusa omhelste hem.
'Ik ben zo blij dat je me het allemaal vergeeft,Swellow.' Zei Nakusa.
'He Nakusa.' Zei Treyson en wenkte met zijn hooft dat Nakusa moest opstaan.Nakusa stond op en stond tegenover Treyson.
'Hier,zorg goed voor hem.' Zei Treyson glimlachend en sloot zijn ogen.Hij hield de pokeball van Swellow op.Nakusa staarde ernaar.
'Weet je het zeker?Hij heeft zo lang met jou gevochten,denk je dat Swellow het goed vond?' Vroeg Nakusa onzeker.
'Ja...' Zei Treyson schor.Voor Treyson was het wel even moeilijk.Swellow was een van zijn eerste pokemon geweest en had veel voor Treyson gevochten en doorstaan.Maar Treyson wist dat dit het beste was.
'Bedankt,Treyson.' Zei Nakusa en pakte de pokeball aan.Nakusa draaide zich om naar Swellow.
'We zijn weer een team,Swellow.' Zei Nakusa en stopte Swellow in zijn pokeball.
'Je doet toch mee aan het toernooi?' Vroeg Treyson.Nakusa draaide zich om en knikte.
'Hoe kon je dan aan pokemon?Je was bij team rocket weggegaan.' Vroeg Treyson verward.Nakusa glimlachte.
'Bij team rocket kreeg ik twee pokemon.Eén daarvan was een Grimer.We waren een goed team en Grimer was grappig en hield me gezelschap als we niets te doen hadden.De andere leden wilde niets van me te weten hebben omdat ik nog maar 13 ben.Toen ik bij team rocket wegging heb ik Grimer mee gestolen.' Legde Nakusa uit.
'Maar voor het toernooi heb je drie pokeon nodig.' Merkte Treyson op.
'Klopt,toen ik hier in Hoenn aankwam ving ik een Beldum die vrij meteen al een Metang werd.En toen ving ik een Meditite met Grimer.' Vertelde Nakusa.
'Logisch.' Antwoorde Treyson lachend.Opeens bolde de aarde op achter Treyson.
'Sandshrew.' Zei Treyson blij en verrast.
'Treyson!' Riepen twee stemmen.Treyson keek op.Yassup en Rea kwamen de heuvel opgerend.Treyson zwaaide.
'Hey jongens.' Riep hij blij.Yassup rende straal langs Treyson heen en duwde Nakusa naar achter.
'Wat doe jij hier misbaksel?' Vroeg Yassup kwaad.
'Treyson ben je oke?Wat heeft Nakusa gedaan?' Vroeg Rea.
'Niets.' Antwoorde Treyson en keek naar Yassup.
'Ik mag hier toch best zijn?Waarom ben je zo kwaad?' Vroeg Nakusa.
'Alsof je dat niet weet?Heb je weer iemand pokemon gestolen?Was jij dat niet die Rea probeerde te bestelen?' Riep Yassup en ging dichter bij Nakusa staan.
'Ik heb niets gedaan!' Riep Nakusa en duwde,zonder dat hij het in de gaten had,Yassup naar achter.Yassup keek woedend op.
'Sorry,ik wilde dat niet.Maar je kwam te dichtbij en...' Zei Nakusa geschrokken.
'Klojo!' Riep Yassup en haalde uit maar Treyson greep Yassup's arm.
'Niet doen!Nakusa heeft niets gedaan.We waren gewoon aan het praten.' Riep Treyson en liet Yassup los.
'Zie je nou?!Waarom denk je meteen dat ik wat gedaan heb?Jij gaat hier over de rooie,rooie!' Riep Nakusa.Dat was de druppel voor Yassup.Hij haalde weer uit.Vlak voordat hij Nakusa raakte sprong Treyson er tussen.Yassup's vuist raakte keihard Treyson's gezicht.Iedereen keek geschrokken naar Treyson.
Hij viel bewusteloos op de grond...

En?Wie voelt nog meer sympathie voor Nakusa?

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    juka kwan aan zwemmen na een rondje met Tsunami en zag wat er gebeurde en stuurde Chika er op af

    (chika kan zwemmen )

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    eh
    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • Amami

    geen commentaar
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen