Foto bij 004


Oké, ik moet hier eens overschakelen op een nieuw liedje,
ik luister nu al een uur naar
Tyler Ward en Katy McAllister met Moves like Jagger ;D

'Met het antwoordapparaat van...' het blijft even stil tot de elektronische vrouwenstem overgaat in Justin's stem. '... Justin Bieber. Leave a message.'
Met een diepe zucht druk ik op de rode knop en leg mijn Blackberry weer op mijn nachtkastje. Geen Justin dus, vanavond.
Net nu ik eens ongestoord kon praten, want Elina is naar Jason, haar toekomstige ex. Maar ja, hij is er nu natuurlijk weer niet.
Als ik twee minuten later net onder mijn deken ben gekropen gaat mijn Blackberry af en snel neem ik op.
'Met Madison Murray?'
'Hé Emem,'hoor ik Justin lachend zeggen en meteen gaat er weer een warm gevoel door me heen.
'Justin,'verzucht ik. 'Eindelijk.'
'Hé, chill. Jij bent degene die maandag, eergisteren, gisteren en vandaag haar gsm niet opnam.' Er zit een beetje verwijt in zijn stem, wat ik best begrijp.
'Ik weet het,'kreun ik, 'maar het is gewoon moeilijk. Hier is elke avond wel iets te doen en overdag heb ik lessen en 's morgens probeer ik zo lang mogelijk uit te slapen en-'
'- eigenlijk heb je geen tijd meer voor een relatie?'vraagt Justin. 'Ja, ik weet het. Maar ik wil je niet kwijt, dus we zullen er tijd voor moeten maken.'
'Natuurlijk moeten we dat,'knik ik meteen instemmend. 'Ik wil je heus niet kwijt, Justin.'
'Zijn daar nog enige leuke jongens die ik moet komen afmaken?'grinnikt Justin, maar ik hoor de serieuze ondertoon in zijn stem.
'Nee,'zeg ik snel. Te snel. Ik hoor het en ik weet dat ook Justin het hoort, maar hij zegt er niets van. 'Het is al laat hier. Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen,'mompel ik.
'Okay.' Justin zucht. 'Ik zie je dit weekend. Ik bel je morgen wel om verder af te spreken. Ik hou van je.' Dan legt hij af.
Voor ik hem heb kunnen vertellen dat ik dit weekend niet kan afspreken.

Reageer (2)

  • Rembrandt

    Fuck,I see a break-up in the future Ö
    Verder <3

    1 decennium geleden
  • lalita

    Aaahw, wat zielig! Ze moet echt met justin houden hoor!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen