Foto bij chapter 71: Yassup's anger

Naaaaaaaah waarom hadden jullie geen commentaar?

Treyson opende vermoeid zijn ogen.Hij zag Sandshrew naast zich liggen en aaide hem even.Hij herkende de kamer in het pokemoncenter.
'Treyson?' Hoorde Treyson iemand zeggen.Nu pas merkte hij Rea op die naast het bed zat.
'Rea,wat is er gebeurt?' Vroeg Treyson die niet wist hoe hij hier terecht was gekomen.
'Yassup was boos op Nakusa en jij sprong ertussen.Yassup's vuist kwam tegen je slaap aan en je viel bewusteloos op de grond.Nakusa wilde je helpen maar Yassup snauwde dat hij weg moest gaan.Yassup heeft je naar zuster Joy gebracht maar die zei dat je alleen rust nodig had...' Vertelde Rea en snikte even.
Treyson veegde met zijn hand haar traan weg.
'He ik ben oke.Waar is Yassup nu eigenlijk?' Zei Treyson.
'Hij is net weg.Zijn gevecht ging beginnen.' Antwoorde Rea.Treyson fronste.
'Het was toch avond?' Vroeg hij verbaast.
'Je hebt de nacht door geslapen.' Legde Rea uit.Treyson sprong van bed af en trok zijn schoenen aan.
'Kom,ik wil Yassup's eerste gevecht niet missen.' Zei Treyson grijnsend.Rea knikte en stond ook op.Ze liepen naar de deur.
'Kom op,Sandshrew.' Zei Treyson lachend en Sandshrew kwam snel aanrennen.Ze renden door de straten.Ze kwamen op het plein voor het stadium.Op het grote scherm was ook het gevecht te zien.Een blonde jongen keek ernaar.
'Nakusa!' Riep Treyson en zwaaide.Nakusa keek verbaast op.
'Waarom ga je niet mee naar binnen?' Vroeg Treyson.
'Ik denk niet dat Yassup daar echt blij mee is,en ik weet niet hoe jij.' Zei Nakusa en wende zich tot Rea. 'Over mij denkt.'
Treyson en Nakusa keken aandachtig naar Rea.Rea dacht na.
'Ik ben het met Yassup eens,je hebt problemen veroorzaakt...' Begon Rea en Treyson voelde zich teleurgesteld.
'Maar als Treyson je vertrouwd,doe ik dat ook.' Maakte Rea haar zin af en glimlachte.
'Bedankt Rea.' Zei Treyson,hij was blij dat Rea tenminste Nakusa nog een kans gaf.Ze liepen met z'n alle naar binnen.Ze zagen Makoto en Diago zitten maar daar was geen plek meer.Vooraan bij de reling nog wel dus gingen ze daar zitten.Het gevecht was nog niet begonnen.
'Yassup vs Rikardo!We spelen op een zand veld!Trainers klaar?Begin!' Riep de scheidsrechter.Rikardo was een lange jongen met een paars shirt en een jack.


'Mawile kom eruit!' Riep Rikardo en gooide een pokeball waar een gele pokemon uitkwam.Yassup richtte zijn pokewatch.
Mawile
Mawile is een Bedrieg Pokémon. Mawile heeft kaakachtige uitsteeksels aan de uiteinden van zijn stalen hoorns. Ze bedriegen de tegenstander die zijn waakzaamheid laat verslappen met hun hypnotische uitdrukking en draaien zich dan snel om om te bijten.

'Charmeleon ik kies jouw!' Riep Yassup en Charmeleon kwam tevoorschijn.
'Char charmeleon.' Zei Charmeleon strijdvaardig en vonken kwamen uit zijn mond.
'Mawile begin met je shadow ball.' Zei Rikardo.Mawile vormde de shadow ball en gooide hem richting Charmeleon.
'Charmeleon doe iron tail.' Riep Yassup en Charmeleon liet te shadow ball uiteen spatte door zijn iron tail.
'Oke,gebruik dragon rage!' Zei Yassup en Charmeleon maakte zich klaar voor de sterke aanval.Rikardo zei niets.De dragon rage ging op Mawile af en zand vloog in de ronde en versperde het zicht.Is het gelukt?Dacht Yassup.Het zand zakte.
'Ice fang!' Riep Rikardo.
'He?!' Riep Yassup verbaast.Mawile stond achter Charmeleon en beet met ice fang in zijn schouder.
'Dragon claw.Charmeleon!' Riep Yassup en Mawile vloog naar achter.
'Charge beam,Mawile!' Riep Rikardo.
'Jij je fire blast,Charmeleon.' Zei Yassup.De twee sterke aanvallen botste tegen elkaar.
'Iron tail op de grond en sprong erover heen!' Riep Yassup.Charmeleon sloeg met zijn staart op het zand en vloog over de botsende aanvallen heen richting Mawile.
'Dragon claw nog een keer.' Zei Yassup grijnsend.
'Mawile doe je shadow ball!" Riep Rikardo maar het was al te laat.Charmeleon raakte Mawile met dragon claw en Mawile viel uitgeput neer.
'Mawil goed gedaan,kom terug.' Zei Rikardo glimlachend en liet Mawile terug keren.
'Mawile heeft verloren.Yassup is door naar de 2e ronde!Trainers geef elkaar een hand!' Riep de scheidsrechter.Yassup en Rikardo liepen naar het midden van het veld.
'Jou Charmeleon is sterk.' Zei Rikardo eerlijk.
'Mawile was ook niet niets.' Zei Yassup en Rikardo liep het stadium uit.
'Yassup heeft gewonnen.' Zei Rea blij tegen Treyson.
'Ik had ook niets minder verwacht.' Zei Treyson trots op zijn vriend.
'Ik geef toe,hij ziet er sterk uit.' Zei Nakusa eerlijk.De scheidsrechter liep met de microfoon naar Yassup.
'Wil de winnaar nog iets zeggen?' Vroeg hij aan Yassup.Yassup pakte de microfoon aan en wees naar Nakusa midden in het publiek.
'Het kan me niet schelen of ik verlies.Maar tegenover jouw zal ik zeker winnen.' Zei Yassup en gaf de microfoon terug.
Het volgende gevecht begon en Treyson,Rea,Nakusa en Yassup liepen naar buiten.Er hing een gespannen sfeer.
'Ik eh ben trainen in 't park met Zuki.' Zei Rea en wilde weglopen.
'Ik kom trainen met Tyrogue.' Zei Treyson en samen rende ze weg.Nakusa en Yassup bleven over.Yassup keek niet naar Nakusa maar Nakusa wel naar hem.
'Waarom?' Vroeg Nakusa.Yassup op.
'Waarom haat je me?' Herhaalde Nakusa en keek Yassup door dringent aan.
'Je hebt problemen veroorzaakt,en niet allen bij ons,je hebt je pokemon verwond...' Zei Yassup maar Nakusa moest zich inhouden om niets over Swellow te zeggen.
'Je hebt problemen in Johto veroorzaakt,je bent bij team rocket gegaan.' Noemde Yassup op.
'Maar wat mij nog het ergst dwars zit,is geen van dat alles.Het is dat je godverdomme Treyson erin mee sleurt!Treyson leed pijn vanwege jouw!Elke keer voelde hij woeder en verdriet vanwege de littekens op Swellow.En toen in de slowpoke well,dat er geen overlevende waren.Treyson maakte zich doodzorgen,je had het moeten zien!Treyson had het gevoel dat het zijn schuld was!' Schreeuwde Yassup.Nakusa keek hem met grootte ogen aan.
'Wat kan ik doen om je vertrouwen te winnen?' Vroeg Nakusa.Dat greep Yassup wel even aan.Nakusa probeerde echt zijn vertrouwen te winnen.
'KIJK UIT!' Schreeuwde een jongen.Yassup en Nakusa draaide zich om en zagen een energy ball op zich afkomen.Nakusa duwde Yassup en zichzelf op de grond.
Yassup staarde naar Nakusa.Hij had hem gered.Vroeger had hij waarschijnlijk niets gedaan en Yassup staan uitlachen waarneer hij geraakt werd.
'Gaat...het?' Vroeg Nakusa schor.Yassup knikte en voelde opeens wat warms op zijn hand.Hij keek ernaar,bloed?!Yassup keek op en zag dat Nakusa's mouw op zijn linkerschouder was weggescheurd en het flink bloedde.
'Je bloed!' Riep Yassup uit en ging overeind zitten.
'Het is...niets.' Zei Nakusa met één oog dicht van de pijn.
'Kom,dat moet verbonden worden.' Zei Yassup en tilde Nakusa overeind.Samen liepen ze het pokemoncenter binnen.
Zuster Joy begon Nakusa schouder snel te verbinden.Yassup keek naar Nakusa's gezicht wat soms vertrok van de pijn.
'Het spijt me,Nakusa.Ik had niet zo mogen doen.' Zei Yassup.Nakusa glimlachte.
'Je had het volste recht om kwaad op me te zijn,maar ik ben blij dat ik je heb weten te overtuigen'

Misschien een beetje stom hooftstuk al zeg ik het zelf -_-'
Anyway hoezo geen commentaar bij het vorige hooftstuk?

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    Juka had net op tijd Juka terug geroepen anders waren ze er allemaal geweest door solar beam snel rende ze over het strand en ging naar haar boom
    ( Juka slaapt het liefst in de natuur) : D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Cooooool:D

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    je kan erg goed schrijven snel verder

    1 decennium geleden
  • Amami

    ben slecht in commentaar en mijn commentaar is ook vaag maarja,
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen