Foto bij Woede

Sasuke's kamer was aan het eind van de gang, in een interne-patiënt kamer. Naruto stond voor de deur zuchte een paar keer en deed de deur open

Sakura lag naast het bed van Sasuke net zo als Ino bij chouji. Shikamaru was vervangen door Kakashi. De Jounin werdt wakker, hij keek vanuit zijn stoel verbaasend naar Naruto. Hij stond op en strektezich uit en knikte naar de blonde.Naruto's borst voelde krap, en het was niet alleen dat Sasuke er half dood bij lag Hij weigerde na te denken, hoewel; weigerde toe te geven aan zijn emoties. Hij oefende er zo vaak in, dus knikte hij terug naar Kakashi en lachte ook al was het nep
Kakashi knikte naar de deur hij wou met naruto praten zonder de andere 2. maar Sakura werdt wkkr en zag Kakashi staan. "Kakashi-sensei ...?" zei je half slapend. Daarna draaide ze zichnaar Naruto en de wereld stoorte voor hem in Naruto kan alleen maar staren, volkomen verloren en gekwets, Haar ogen, haar gezicht er zijn zo veel emoties dat naruto er duizelig van werdt, vermoeidheid en angst en hopeloosheid en verraad en pijn. En het ergste de haat.Zijn gehoor kwam weer terug en hij kwam er achter dat sakura tegen hem aan het schreeuwen was. "...breng hem terug, niet hem proberen te vermoorden! Als hij Sasuke niet was, was hij dood! Hij ligt daar in een coma, terwijl jij bijna genezen rond loopt" "Genoeg!" zei Kakashi scherp, en schudde haar zo erg dat ze wel moest stopen met praten. tegen de bange verpleegkundige bij de deur, zei hij kortaf: "Ik zal zorgen dat ze stil zijn. Ga weg. "Ze wou nog wat zeggen maar ging tog weg. Nog voordat de deur dicht was, duwde Kakashi Sakura terug in haar stoel, sen zij boos maar toch rustig. "we weten dat je moe ben en emotioneel en met de situatie met Sasuke wordt het niet beter met je maar dat geeft je geen recht zo tegen iemand te praten die zijn leven waagde om Sasuke terug te brengen. En je weet heel goed dat Naruto sasuke nie zo veel pijn zou doen en je weet dat Naruto het snelst geneest van iedereen .Gebruik die hersenen van jou, Sakura! "Sakura keek weg. Ze zei geen srry maar ging ook nie door daar was Naruto echt blij mee. Hij voelde alsof hij net een ernome klap kreeg en niks meer kan. Het was grappig, echt, toen hij haar leuk vondt deed het geen pijn wat ze zei maar nu ziet hij haar als een vriendin en nu doet zij hem het meest pijn.Grappig. Ja. En toen zat Sasuke recht op in bed. Geen van hen had gemerkt dat hij wakker was. Hij staarde naar sakura voor 1 seconde toen naar Kakashi die hem ook aan keek. Toen keek hij naar Naruto en Naruto keek terug voor ongeveer 5 secondes. Toen sprak Sasuke eindelijk. "k wil met Naruto praten alleen."

Reageer (2)

  • Poochyena

    sakura<<(puh) voor nu dan;)

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Stome Sakura doe nie zo gemeen tege naruto :@Lol hersenen welke hersenes van Sakura xDkan nie wachte oop GaaNaru (H)(H)i love GaaNaru en YAOIII (yeah)

    -Xx- Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi/Dei-Dei/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen