Foto bij SchuldGevoelens

Naruto knikte. "k denk dat k je maar emt rust laat en weg ga. "Sasuke schrok. "Wat -"Maar Naruto was al weg. Boos maakt hij vuisten van zijn handen.Ik heb niet eens weg zien gaan.

Kakashi kwam even later de kamen binnen en ziet Sasuke naar een lege plek kijken. "uuu Jullie klaar? Ik hoorde niks meer,nie dat k jullie aan het af luisteren was alleen k hoorde jullie praten enzo ", zegt hij hij tegen Sasuke. "Naruto was door het raam gegaan.” ”hoop dat hij niks brak ""Hij verdient het, als hij dat deed,"Sasuke begon te vloeken toen hij samen met een huilende Sakura door de gang liep die blij vertelde dat ze zo blij was dat hij weer wakker was. Hij negeerde Sakura hij Negeerde de bliken van Kakashi. Hij kon alleen maar denken aan wat Naruto tegen hem zei hij...hij kreeg een schuldgevoel ervan. Waarom voelde hij zich schuldig? Die idioot verdiende het.Toch?Hij gaat morgen wel zoeken voor Naruto als hij nou gewond is of . Hij ging dingen duidelijk maken met Naruto, en ervoor zorgen dat die Baka hem niet weer stoort of de heletijd met iedereen over hem praten.Maar hij kwam erachter dat het niet hoefde.

Reageer (3)

  • Poochyena

    geweldig verhaal:P

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Kakashi jij viezerik mag nie afluistere he :O
    wie weet waar ze het over hade .. of wat ze dede :P

    Sasuke dat zeg j alleen maar j wilt nie dat j naruto ze been breekt en hii verdiende het nie xD
    J geeft om hem :D *een AWWWW moment ;)*

    -Xx- Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi

    1 decennium geleden
  • Brainless

    please ga je snel weer verder??
    * neemt abo*
    K vind um egt leuk om te lezen!!
    Xx. Mich

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen