Foto bij W57

“Euh, Flora, wat?”, vroeg Bloom verbaasd. Behalve de bloemenstruik zag ze er perfect normaal uit.
“Ik snap het niet”, zei Flora verbaasd. “Dit heb ik nog nooit meegemaakt.” Bloom probeerde recht te staan.
“Ik kan me niet bewegen!”
“Sky, trek haar recht, dan probeer ik de struik een andere vorm te geven”, zei Flora. Sky wenkte Brandon, en samen trokken ze Bloom recht. Flora slaagde erin de struik zo te vervormen dat Bloom rechtop stond.
“Misschien kan ik de struik kapot snijden met mijn zwaard?”, opperde Sky.
“Nee, dan veranderen de bloemen weer in doorns”, zei Flora, die stilaan radeloos werd. “En ik slaag er niet in de betovering op te heffen.”
“Ahum”, kuchte de voorzitter. Iedereen keek op. “Faragonda, wat is er met de Trix gebeurd?”
“Griffin heeft hen opgesloten in de kerkers van Wolkentoren. Wij hoopten dat u hen streng wilde straffen.”
“Uiteraard. Wij verwachten u allen, hoofden Griffin en Saladin en de Trix over twee dagen hier terug. De zaken waarvoor we u deze week nodig hadden, Faragonda, worden uitgesteld. Dit is nu onze eerste prioriteit.”
“Dank u wel, edele raadsleden. Tot over twee dagen.” Faragonda wendde zich tot Flora: “Kan jij Bloom laten lopen, of moeten de specialisten haar dragen?”
“Ik ben nogal uitgeput. Misschien is het beter dat iemand haar draagt. Sorry Bloom.”
“Geeft niets, Flora.”
“Ik draag je wel, Bloom”, lachte Stella. “Believix Winx!” Stella transformeerde en greep Bloom beet.

Reageer (6)

  • Eef95

    En nu voorspel ik problemen!

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Luminosa

    Verderr

    1 decennium geleden
  • Padme

    Haha, iemend moet bloom dragen.
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • nakito

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Smal

    tof xD
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen