Foto bij chapter 72: Sakura is here too

BEDANKT!!!! dat je me goed vind schrijven

'Zie zo,dat is klaar.' Zei zuster Joy toen ze klaar was met Nakusa's arm te verbinden.Yassup en Nakusa liepen de kamer uit en tot hun verbazing stonden Treyson,Rea,Makoto en Diago daar.
'Wat doen jullie hier allemaal?' Vroeg Nakusa.
'Duh we hoorden dat je geraakt was door een energy ball.Dus we kwamen kijken maar mochten niet naar binnen.' Zei Treyson.
'Alles is oke met hem.' Zei Yassup glimlachend.Iedereen,behalve Nakusa,keek vreemd op naar Yassup.
'Wat?' Vroeg Yassup.
'Ik dacht dat je Nakusa niet mocht.' Antwoorde Rea.
'Ach nevermind.Maar uuh moest Lora niet zo vechten?' Vroeg Yassup.
'Ja dat klopt.En ik ga winnen.' Zei Lora grijnsend die kwam aanlopen.
'Hai Lora.' Zei Yassup vriendelijk.
'Hey Nakusa je shirt is nogal kapot.Het lijkt me dat je iets nieuws nodig hebt.EN je broek ook.' Merkte Treyson op.Nakusa keek verbaast naar zijn broek.Bij zijn knie zat een groot gat,waarschijnlijk van de val op de grond.
'Shit.' Mompelde Nakusa.
'Lora,Nakusa en ik gaan eerst kleding kopen.Waarschijnlijk kunnen we nog wel een deel van je gevecht zien.' Zei Treyson.
'Ik heb toch al gewonnen binnen 5 minuten.' Zei Lora vol zelfvertrouwen.
'Wil Lora naar het stadium komen.Ik herhaal,Lora naar het stadium'
Galmde het door het pokemoncenter.
'Ik moet gaan.' Zei Lora en rende weg.
'Wij gaan ook meteen.' Zei Diago en rende weg samen met Makoto,Yassup en Rea.Nakusa keek Treyson aan.
'En hoe was je van plan mijn kleding te betalen?' Vroeg Nakusa.
'Ik bel me moeder wel even.' Zei Treyson grijnsend en liep weg.Toen hij terug kwam sleurde hij Nakusa mee een kleding winkel in duwde hem in een hokje.
'Hier trek aan.' Zei Treyson en gooide kleding over de deur.
'Wat is dit voor ouwe mannen shit?!Je denkt toch niet dat ik dat aantrek?!" Riep Nakusa boos en gooide het over de deur terug.Treyson barste van het lachen uit.
'Grapje grapje man,ik zoek wel wat anders.' Zei Treyson en liep terug de winkel in.Na een tijdje had Nakusa wat aangetrokken wat wel goed zat.


'kom snel naar het stadium toe.' Zei Treyson en betaalde.Ze rende naar het stadium en gingen op de plekken naast Makoto en Rea zitten.
'Swalot doe je sludge bomb!' RIep Lora en de Volbeat werd geraakt.
'Volbeat gebruik quick attack!' Riep Zuro.Volbeat ging op Swalot af maar de quick attack had weinig effect door de elastische huid van Swalot.
'Maak het af met body slam,Swalot.' Zei Lora.
'Volbeat ontwijk!' Riep Zuro maar het was te laat.Swalot knalde tegen Volbeat op die verslagen neerviel.
'Volbeat kom maar terug,maatje.' Zei Zuro.
'Volbeat is uitgeschaktelt!Lora gaat naar de 2e ronde!Trainers geef elkaar een hand!' Riep de scheidsrechter.Lora en Zuro gaven elkaar een hand en liepen het publiek in om nog te kunnen horen wat er gezegt ging worden.
'Morgen zijn de andere voorrondes.Er gelden de zelfde regels als hier.De computer in de hal maakt bekent wie er morgen moeten vechten!' Zei de scheidsrechter.Daarna liep iedereen de hal in om naar het computerscherm te kunnen kijken.Opeens bedacht Treyson iets.
'He Diago,ik had jou gevecht gemist omdat ik bewusteloos was maar eh,ben je door?' Vroeg Treyson.Diago grijnsde.
'Tuurlijk ben ik door.' Zei Diago en hield zijn duim omhoog.Toen kwamen de namen op het scherm.
1e Sakura vs Paku
2e Rea vs Kiroro
3e Zumi vs Makoto
4e Treyon vs Nira
De start is om 11:00 uur

'Sakura?Hee is Sakura hier ook?' Zei Yassup enthousiast.
'Ik heb geen idee,maar Sakura is een populaire naam dus ik weet niet of het Sakura is.' Antwoorde Treyson.
'Wie hel is Sakura?' Vroeg Makoto.
'We kwamen haar tegen op een strad terwijl we wachtte voor een boot.Ze kon aan Yassup's Charmander zien dat hij snel ging evenlueren en dat was ook zo.' Legde Rea uit.Iedereen ging toen zijn eigen kant uit.De meeste trainen of door de stad lopen.Treyson werd aangehouden door een meisje met een beetje een vreemd kapsel.


'Hey jij bent toch Treyson?' Vroeg ze aan Treyson.
'Ja dat klopt.' Antwoorde Treyson en trok een wenkbrauw op.
'Hai ik ben Nira.' Zei Nira.
'Oh jij bent mijn tegenstander morgen.' Wist Treyson.Nira knikte.
'Maar eh,die blonde jongen met wie je omgaat.Hij mishandelt zijn pokemon.Ik wilde het even zeggen zodat je weet dat hij niet is wie het lijkt.' Zei Nira.
'MishandelDE,dat doet hij niet meer.Nakusa vecht en trained zijn pokemon nu eerlijk.' Zei Treyson.
'O...oke.Ik wilde het gewoon even zeggen.' Zei Nira en liep weg.
Ze draaide zich nog even om.
'He Treyson,ik zal morgen niet verliezen.Mijn Marill is super sterk!' Riep Nira en rende door.Treyson haalde zijn schouder op en liep naar het pokemoncenter.OMdat Treyson niet oplette botste hij tegen iemand op in het pokemoncenter.
'Oh sorry,mijn schuld.' Verontschuldigde Treyson zich en herkende opeens de persoon tegen wie hij was aangebotst.
'Sakura!' Zei Treyson lachend.Sakura keek blij op.
'Treyson?he leuk om je weer eens te zien.Ik zocht Yassup en dacht dat hij hier wel de buurt zou zijn.' Zei Sakura.
'Ja,hij ging naar onze kamer toe.Kom maar.' Zei Treyson wenkte naar de trap.Ze liepen de trap op en de kamer in.Yassup keek verbaast en sprong van zijn bed.
'Sakura!' Riep hij blij.
'Yassup,ik ben zo blij dat ik jullie weer eens tegenkom.' Zei Sakura en ging samen met Yassup op een bed zitten.Yassup pakte een pokeball van zijn riem en opende hem.Charmeleon kwam eruit.
'Je had gelijk,Sakura.Charmander evenlueerde gauw nadat jij het had gezegt.' Zei Yassup.Sakura aaide over Chameleons kop.
'Gaaf hoor,jouw Charmeleon.' Zei Sakura.Na een tijdje kwam ook Rea binnen en ze raakte allemaal aan de praat.De volgende ochtend stonden ze vroeg op en gingen met z'n alle naar het stadium.
'We spelen op een gras veld!Beide trainers klaar?Begin!' Riep de scheidsrechter.
'Lombre ga!' Riep Paku en gooide zijn pokeball in de lucht waar het groene wezentje uitkwam.
'Linoone we gaan ervoor.' Zei Sakura en liet Linoone uit zijn pokeball verschijnen.

Volgende hooftstuk het gevecht van Sakura en ik denk ook wel die van Rea.
O ja,als ik schrijf met z'n alle gingen ze...
Dan zijn die met z'n alle:
Treyson
Rea
Yassup
Makoto
Diago
Nakusa
Sakura
en soms Lora

ps dit was trouwens meet een tussen hooftstuk,zelf vond ik hem niet zo goed

Reageer (5)

  • KidouYuuto

    wil Juka naar de computer hal komen werd er omgeroepen
    ja wat is er zei juka
    je kan mischien nog mee doen maar niks is zeker

    1 decennium geleden
  • Organism

    Ik heb een abo genomen. maar nu moet je wel volgende hoofdstuk doen ;D

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    hij is wel leuk hoooorxd
    verder

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    xD echt super Cool:D

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen