Foto bij Chapter 12

Jasper POV (H)

Ik fietste op top snelheid naar huis toe. Toen ik daar aankwam parkeerde ik de fiets in de garage en ging naar mijn kamer. Ik haten het om mijn kamer te zeggen, het was altijd Alice en mijn kamer geweest. Nu is hij zo leeg.
‘Hoi, ome Jasper.’ Zei Renesmee.
‘Hoi, Renesmee.’ Ik gaf haar een knuffel, dat vond ze altijd leuk.
‘Wil je met me spelen?’ vroeg ze.
‘Als je een moment hebt leg ik even de tas op mijn kamer.’ Ze knikte en ik rende naar boven toe. daar deed ik even de deur open om de tas naar binnen te gooien en sloot hem snel. Ik kon de leegheid soms niet aan.
‘Wat wil je doen, Renesmee?’ vroeg ik toen ik weer beneden kwam.
‘Kun je me leren honkballen?’ vroeg ze.
‘Tuurlijk, maar mag dat ook van jouw papa en mama?’ Vroeg ik. Ik keek rond en zag ze nergens.
‘Waar zijn ze trouwens?’
‘ze zijn met opa en oma mee naar tante Tanya en Tante Kate toe. Ik moest hier blijven.’
‘Oké, kom mee dan gaan we jou leren honkballen.’ Ik bukte en gebaarde dat ze op mijn rug moest klimmen. Ik liep met haar op mijn rug naar de garage toe en pakte 2 honkbalknuppels, 3 ballen en haar jasje.
‘Houd je wel goed vast.’ Zei ik en rende het huis uit naar de openplek toe waar we altijd honkballen.

Reageer (4)

  • GoldSunshine

    Snel veranderen hè
    ShakeItUp heeft gelijk
    Stout Gwen stout(N)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Irina is toch dood? Ik lees het nu pas dat ze ook naar haar gaan. Ik dacht dat zij in Morgenrood vermoord werd door Caius en zijn gevolg:$

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    oeh!!!
    nieuwe ABO
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Aah! Ik blijf het zeggen. Jasper is mega cute!!!(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen