Foto bij Chapter 14

Jasper POV

Het was heel leuk om met Renesmee te honkballen en ze had er echt talent voor. Ze werd alleen een beetje moe dus waren we weer rond half 10 naar huis gegaan. Ik moest haar natuurlijk ook naar bed doen en dat wou ze graag. Ik deed de deur open van Bella en Edward zijn huis en gaf Renesmee haar kleren en stuurde haar de badkamer op. Na 1 minuut kwam ze naar buiten toe en wou bed in kruipen, maar ze moest haar tanden poetsen en aangezien ze dat heel erg leuk vond om te doen, niet dus, moest ik haar dwingen.
‘Wil je dadelijk een meisje zijn met vieze tanden?’ vroeg ik haar om haar over te halen.
‘Nee.’ Zei ze. Ik probeerde de roze Sneeuwwitje tandenborstel in haar mond te krijgen maar ze draaide haar hoofd.
‘Kom op, Renesmee!’ Zei ik boos.
‘Nee.’ Zei ze. Ze was slim genoeg om haar mond zo snel mogelijk weer dicht te doen.
‘Dan doe ik het op de harde manier.’ Ik pakte haar hoofd vast, zodat ze hem niet meer kon draaien en probeerde haar mond open te wrikken dat niet zo makkelijk was.
‘Waarom moet je nou zo sterk zijn als een vampier?’ Zuchte ik.
‘Omdat…’ Ik duwde de tandenborstel in haar mond en ging haar tanden poetsen.
‘Oké, nu mag je naar bed.’ Ik borg de spullen op en liep achter haar aan haar kamer in.
‘Wil je me letterlijk in bed gooien?’ vroeg ze.
‘Waarom wil je dat?’
‘Gewoon.’ Ik knikte en pakte haar op en mikte haar in bed. Ze schaterde het uit van het lachen. Ik grinnikte even.
De voordeur ging open.
‘Renesmee?’ vroeg Bella.
‘Mama!’ Riep Renesmee blij. Bella kwam de kamer in gevolgd door Edward.
‘Hoi, Jasper.’ Zei ze.
‘Hallo.’
‘Heb je fijn met Jasper gespeeld?’ vroeg Bella en stond ineens naast het bed.
‘Was ze lastig?’ vroeg Edward en grinnikte even.
‘Alleen met tandenpoetsen. Ze vroeg me om te honkballen dus zijn we dat gaan doen.’ Edward knikte.
‘Dan ga ik maar… naar huis.’ Zei ik en liep de kamer uit.
‘Ome Jasper, wacht!’ Riep Renesmee. Ik stopte.
‘Ik wil een kusje!’ riep ze en stond in haar bed. Ik zuchte, kwam terug en gaf haar een kusje op haar wang.
‘Welterusten, Renesmee.’ Zei ik.
‘Tot morgen.’ Ik was tegenwoordig de oppasser nu dat Rosalie vaker met Emmett weg ging en Alice er niet meer was moest ik dat doen. Ik vond het wel leuk om te doen, maar ik lig liever de hele dag naast Alice. Ik liep het huisje uit en rende weg. Ik ging vanavond bij Abby kijken.

Reageer (2)

  • Released

    waarom past jasper dan niet op????!!!!

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Snel verder!! Het is echt een super leuke story(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen