Foto bij OO4

By JasonMcCan.

POV Kate.
Na een heel eind rijden kwamen we aan in ATL. Ik klikte isa uit haar gordel en ze klom uit de auto. Ik haalde mijn koffer uit de kofferbak en ook het kleine koffertje van Isa. Nadat alles weer binnen stond liep ik gelijk de trap op , naar m'n kamer. Ik had in de auto de pet van Justin gejat van Isa. Ze kijkt er zo'n beetje bijna niet naar om. Maar dat kan je ook niet echt van d'r verwachten. De hele weg naar huis heb ik de pet opgehad en nu dus nogsteeds. Ik liet me zuchtend op me bed vallen en staarde naar het plafond. Zou justin nu aan me denken? Zou hij altijd aan me blijven denken of zou hij me over 2 weken alweer vergeten zijn? Een naar gevoel bekroop me gelijk en ik besloot om Maddie te bellen. 'HEEE MEID hoe was je vakantie in dat geweldige land' riep ze vrolijk door de telefoon toen ze opnam. 'uh ja goed' mompelde ik. 'wat is er met je?' vroeg ze gelijk. ze kon het ook horen aan mijn stem. ze kende me al vanaf dat we 4 jaar oud waren. 'ik..uh...' de tranen sprongen in mn ogen en ik kon geen woord meer uitbrengen'. 'WACHT. STAY. BLIJF WAAR JE BENT. IK KOM ERAAN' riep ze gelijk en hing op. Een kwartier later stormde ze mijn kamer al binnen. 'wat is er aan de hand?!'

Reageer (4)

  • xROAR

    Aaaahww<33
    Verderr

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    snel verderrr<33

    1 decennium geleden
  • Rawrlove

    jij moet verderr
    <33333333333333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Awww,op de een of andere manier moeten ze gewoon terug bij elkaar komen :(
    Dus nu verder jij !(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen