Foto bij 021 - I'll be there..

''And everybody wonders what's the change, cos i've got so much to say.''

Sophia Adriana Brooks.
Ik rek me moe uit terwijl ik mijn ogen laat wennen aan het licht wat naar binnen komt door de spleetjes van de rolluiken die niet helemaal naar beneden waren. Ik kijk naar het bed van mijn vader die al weer leeg is. ik blijf nog even liggen en rek me nog een keer goed uit. Ik pak mijn camera van de kast naast me bed zo onhandig mogelijk om niet van bed hoeven te komen. ik ga handig liggen zodat ik de foto’s kan bekijken die er nog wel op staan. Die van mij en Marc had ik er meteen vanaf gehaald, boven in zag ik staan dat er nog maar 15 foto’s op stonden. Ik moet lachen om de foto’s wanneer ik bij die van mij en Zayn kom. Hooguit twee ervan waren echt.. normaal leuk en de rest was allemaal grappig leuk. Wanneer ik bij de foto van hem alleen aan kom realiseer ik me pas hoe mooi hij eigenlijk is. Ik had hem nooit als een mooie jongen gezien tot nu. Zijn lach op de foto was zo onschuldig en lief. Ik schud even met mijn hoofd. ‘niet. Verliefd. Worden.’ Mompel ik tegen mezelf. Ik werd niet snel verliefd. Maar kon wel urenlang aan dezelfde persoon denken, en wanneer dat uiteindelijk gebeurde werd ik vanzelf verliefd. Op dat moment voel ik mijn Blackberry trillen en schrik ik uit mijn staar. Wanneer ik zie dat Zayn belt krijg ik het zelfs even warm alsof hij me betrapt heeft dat ik naar zijn foto staar. ‘Met Sophia.’ Neem ik op en kuch eens een keer. ‘ik heb je wakker gemaakt of niet?’ Zayn zei bijna nooit dat hij het was, bovendien zou dat ook niet nodig zijn want zijn accent en stem herken je meteen. ‘nee, nee ik ben net wakker.’ Zeg ik snel. ‘oh oké, word vandaag lange dag dus ik dacht ik heb nu tijd om even te bellen.’ Ik lach even. ‘voel je, je verplicht om me te bellen ofzo?’ zeg ik flauw. ‘vind je het vervelend?’ vraagt hij met een pipse stem. ‘nee helemaal niet,’ zeg ik snel. ‘oh, raad eens we zijn volgende week alweer terug in Londen om weer in de studio te gaan.’ om de een of andere manier maakte mijn hart even een sprongetje van geluk. ‘Ga je met de kerst niet naar huis?’ vraag ik als ik realiseer dat het dan ook kerst is. ‘Ja alleen de tweede kerstdag.’ Ik vond het nu al zielig dat hij niet bij zijn familie was en wist het volgende voor te stellen. ‘kom eerste kerstdag met zijn allen bij ons! Wij doen het altijd met de familie, en mijn moeder kan er voor zorgen dat het tuinhuis klaar is voor jullie dat wij daar met zijn allen kunnen zijn. Een vriendin komt ook langs dus zou gezellig zijn.’ Stel ik enthousiast voor. ‘ik kan het aan de jongens voorstellen. Klinkt inderdaad gezelliger als een kerstdiner hier in het hotel.’ Lacht hij flauw.

Naar nog een kwartier met hem aan de telefoon te hebben gerotzooid realiseerde ik me hoe snel de tijd ging als ik met hem praatte. Ik loop in mijn nachtkleding naar beneden en tref iedereen al aan het ontbijt. ‘we hebben een croissant voor je bewaart.’ Zegt pap trots en ik ga naast hem zitten. Mijn moeder en vader waren wel uit elkaar maar gingen bijna met elkaar om alsof ze nog bij elkaar waren. ‘mag ik de Jus.’ Zeg ik en reik mijn hand naar mijn moeder uit. ‘met wie was je aan de telefoon?’ vraagt ze meteen wanneer ze me de verse Jus aangeeft. ‘Zayn.’ Zeg ik kortaf en neem een hap van mijn croissant. ‘stalkt hij je?’ vraagt Nia flauw. ‘Nee,’ mompel ik met mijn volle mond. ‘dat jij geen normale vriendschappelijke relaties met jongens kan hebben kan ik niets aan doen.’ Zeg ik gemeen naar haar. Nia haatte het dat ik met Zayn omging aangezien ze het alleen zichzelf gunde om hem te leren kennen. ‘mam,’ ik richt mijn aandacht weer op mijn moeder die me met pretoogjes aan kijkt. ‘kunnen de jongens hier eerste kerstdag blijven eten, ze komen namelijk weer naar Londen en gaan alleen eerste kerstdag niet terug naar huis…’ ik kan mijn zin niet afmaken of mijn moeder onderbreekt me al. ‘tuurlijk, ik kan het tuinhuis klaarmaken? Dan hebben jullie het vast gezelliger. Dan moet ik gewoon wat meer boodschappen doen maar het is geen probleem.’ Mijn moeder was makkelijk met zulk soort dingen aangezien ze wou dat iedereen het met kerst goed en gezellig had. ‘you’re the best.’ Lach ik.


Hope you enjoyed it
(flower)

Reageer (16)

  • Queensbury

    Samira haalt me de woorden uit mijn mond :Y)

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Can i join? :9

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super! Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Collarbones

    Je schrijft echt prachtig!
    Zayn is zo lief!

    1 decennium geleden
  • xRosee

    Snel verder!
    Je schrijft echt super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen