Foto bij OO6.

By JasonMcCan.

POV Justin

Het is nu al zolang geleden dat ik Kate voor het laatst heb gezien. Om precies te zijn 5 maanden en 3 weken. Ik mis haar. Yes i do. Ik wil haar zo graag weer zien, tegen me aan voelen. Maar ik weet niet waar ze is, waar ze woont. Niks. Ondertussen heb ik een relatie met Selena. Ja. Selena Gomez. Ik hou wel van dr hoor. maar toch heeft Kate dat ene speciale plekje. En dat zal altijd zo blijven. Mn moeder zei dat ik me erover heen moest zetten. Ze zegt dat het me anders geen goed doet? Het zal allemaal wel. Ik werd uit m'n dagdroom gehaald door m'n iPhone. 'Selena Belt' stond er op het scherm. 'hee schat' hoorde ik haar vrolijk zeggen toen ik opnam. 'hee shawty' 'heb je zin om vanavond naar de film te gaan?' vroeg ze. 'sure. ik kom je wel ophalen om 8 uur oke?' 'is goed' 'oke. doeg' 'iloveyou' zei ze. 'iloveyoutoo.' zei ik en hing op.

Om 8 uur stond ik voor haar huis. Ze kwam het huis uit en liep naar de auto toe. 'hee' zei ze en gaf me een kus. We reden naar de bioscoop. Ik reed de parkeerplaats op en zette m'n auto weer heerlijk schreef in het vak neer. Like i care. We stapten uit en liepen naar de bioscoop. Ik zag een groep meisjes deze kant op lopen. Selena begon tegen me te praten dus keek ik haar aan. Ze had het over iets wat vandaag gebeurt was. Ineens liep er iemand keihard tegen me op. Ik draaide me om maar ze liepen gewoon door. 'asociale mensen...' mompelde selena nog. Ik besteedde er verder geen aandacht aan en we liepen de bioscoop binnen.

Reageer (2)

  • xHanneBieber

    En natuurlijk was het Kate weer (;
    Maar nu snel verder (;

    1 decennium geleden
  • xROAR

    BAAAM!! DAT WAS KATEE?? Of niet ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen