Foto bij Chapter 20

Jasper POV

‘Nou, ik zal je vertellen dat wij dat niet zijn. Bijna alle vampiers hebben rode ogen, maar zoals je kunt zien hebben wij dat niet. Carlisle, die ken je niet maar zo begint het verhaal, is ergens in 1663 gebeten door een vampier, hij vond het vreselijk wat hij was geworden en wilde geen onschuldige mensen doden dus hij vaste. Hij heeft vaak geprobeerd om zelfmoord te plegen maar dat lukte niet door onze kracht. Na heel erg lang gevast te hebben kwamen er op een avond een kudde herten langs en hij kon zich niet tegen houden. Hij kwam er achter dat er ook een alternatief was. Hij is dokter geworden zodat hij nog mensen kan helpen. Toen in 1918, tijdens de Spaanse griep, had Edward ook de Spaanse griep. Zijn moeder smeekte aan Carlisle om hem te reden. Carlisle heeft Edward meegenomen en hem ook in een vampier veranderd. Esmé heeft hij ook gebeten. In 1933 vond hij Rosalie op straat, naakt en ze bloede heel erg. Hij veranderde haar ook in een vampier. Rosalie kwam in 1935 thuis met Emmett. Hij werd aangevallen door een beer terwijl hij in het bos was. Rosalie had hem gevonden, nam hem mee en kwam na een toch van 150 kilometer. Toen ze thuis kwam vroeg ze aan Carlisle of ze zijn leven wou redden. Alice was als jong meisje werd ze in een gesticht opgesloten omdat ze visioenen had en men dacht dat ze bezeten was. Daar werd ze tot vampier getransformeerd door een oude vampier die in het gesticht werkte en haar wilde beschermen tegen James, een spoorzoekende vampier die op haar joeg. Als Alice zelf een vampier was geworden, kon James haar namelijk geen kwaad meer doen. Ze kon niets meer herinneren van haar mensen leven en kreeg een visioen van zichzelf met mij bij de Cullens. Ze is mij dus gaan zoeken en ze kwam me tegen Philadelphia. Daarna zijn we samen op zoek gegaan naar de rest en vonden ze. Ze leerde ons om op dieren bloed te leven en stuurde ons naar school. Daar op school ontmoete Edward Bella. Ze werden verliefd en trouwde 1 ½ jaar geleden. Toen ze Renesmee kregen dreigde Bella dood te gaan. Edward veranderde Bella in een vampier. Renesmee is trouwens een hal vampier, dat komt doordat Bella nog een mens was en Edward een vampier is.´ Tijdens dit hele had Abby me aangekeken.
‘Woaw, maar hoe ben jij dan een vampier geworden?’ Vroeg ze.
‘Ik ben in 1843 geboren als Jasper Whitlock, in Texas. In 1861 ging ik in het leger om in de Amerikaanse Burgeroorlog te vechten. Ik klom al snel op tot de rang Majoor. Ik kwam in 1863 een vampier tegen, genaamd Maria. Ik was toen 20 jaar. Maria realiseerde dat ik met mijn leger-achtergrond van nut kon zijn bij haar, ze wilde namelijk de macht hebben in Monterrey en hiervoor vormde ze een leger van nieuwelingen, aangezien ze in het eerste jaar het sterkste zijn. Ze doodde me niet maar veranderde me in een vampier en zorgde dat ik haar zou helpen. Ik moest de nieuwe vampieren trainen, om te zorgen dat ze goede vechters zouden worden. Ik moest ze ook afmaken als ze niet meer nodig waren. Ik besloot na een paar decennia om weg te gaan. Ik ging met 2 oude vrienden mee, Peter en Charlotte. Ik kreeg er ook genoeg van om me te voeden met mensen bloed, ik had namelijk een gave waarmee ik de emoties van mensen om me heen voelen en beïnvloeden. Ik kon hun angst en wanhoop voelen vlakvoor ik ze doodde. Ik kon daar niet meer tegen en ik verliet Peter en Charlotte. Ik verschool me hopeloos in Philadelphia en ik had geen idee waar ik heen moest en wat ik moest doen. Alice vond me, ze had me dus gezien in een van haar visioenen en we gingen daarna opzoek naar de Cullens. Alice en ik zijn rond die zelfde tijd ook getrouwd. Nu is ze al 3 weken dood, echt dood.’ Ik keek naar beneden, naar de grond die zo ver weg was. Abby sloeg haar armen om me heen en knuffelde me. Ik ben zo blij dat ik haar had gevonden.

Reageer (3)

  • Phlegethon

    Hij had die gave en heeft hem nu nig steeds =D

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Aah! Ik blijf ze zo lief vinden samen!(H)(H)
    Snel vederr!!(K)

    1 decennium geleden
  • VampierTwins

    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen