Dana P.O.V
Ik was zoals gewoonlijk naar Alex gegaan vanmiddag, Agnes had heel geheimzinnig gedaan en ik begon me een beetje zorgen te maken. 'Wat is er' vroeg Alex, 'Niks' zuchte ik en ging recht opzitten wat hij niet toe liet en me terug op zijn schoot duwde. 'Ahh dus door niks zit die diepe frons al de hele dag in je hoofd' zei hij lachend. 'Agnes doet vaag, als sinds ik hier de eerste keer was en ze besloten heeft Alice de leiding te geven over ons feest' zei ik en zuchte. 'Daar moet je je toch geen zorgen over maken, verjaardagen zijn het leukst als ze lekker geheim zinnig zijn' zei hij en streek een pluk haar uit men gezicht. 'Ja hebt gelijk' zei ik lachend en gaf hem een zoen.

Het was best laat geworden, (oeps:X) en ik liep het huis in. Ik stapte de woonkamer in en zag .... wow er waren gewoon geen woorden voor. Alice was bezig overal stikken en rozen neer te leggen. Ze had me niet eens door toen ik zacht naar boven sloop. Ik trok Agnes uit bed, (liet haar bijna van de trap af pleuren toen ik haar naar beneden trok :X) en liep de woonkamer in. Agnes mond zakte open terwijl ik hyper op en neer sprong. 'Is het niet te veel?', vroeg Alice die voor ons opdook. 'Het is geweldig.' zei ik en was nu al verlieft op de versiering. Maar ze was nog niet klaar en we werden weer naar boven gestuurd. Ik kon niet wachten tot morgen en ik kon tot mijn grote ergernis niet slapen, dus liep ik naar het balkon en ging ik met Alex sms, Je had de versiering eens moeten zien zooooo mooi X. binnen een seconde had ik een smsje terug. Heb je foto? X ik kon proberen naar beneden te sluipen en een foto te maken. Stil liep ik de gang op maar natuurlijk was daar EDWARD. (wow wat een verassing) 'Alice zei tegen me dat ik jullie niet naar beneden mocht laten gaan, voor ze jullie komt halen' zei hij en versperde de uitgang. Ik dacht even na hoeveel procent kans ik had op langs hem te komen en ik kwam uit op 0,0%. 'Ga slapen' zei hij en ik draaide me boos om. Geen foto, mag niet beneden komen, moet slapen X. toen zette ik men mobiel op stil en kroop ik ook in bed.

Reageer (1)

  • Armadillo

    G-E-W-E-L-D-I-G (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen