Foto bij Chapter 23

Jasper POV

Ik rende zo snel als mijn benen toe lieten door het bos, richting Abigail. Toen ik er bijna was minderde ik vaart. Het gordijn van het raam op de beneden verdieping was gelukkig dicht. Ik klom omhoog naar het raam en maakte hem open. Ik klom naar binnen en stond binnen. Abby zat op haar bed een boek te lezen.
‘Goedenavond, mejuffrouw Grimes.’ Zei ik en ik ging tegen over haar zitten op bed.
‘Hi, meneer Hale.’ Zei ze en legde haar boek op haar nacht kastje. Ze had een dikke pyjama aan met schaapjes erop. Ik grinnikte even. Ze keek me vragend aan en keek toen naar haar pyjama. Ze grinnikte ook.
‘Morgen is het een school dag en misschien is het beter als je gaat slapen.’ Zei ik. Ze knikte en kroop onder haar dekens.
‘Alleen als je naast me komt liggen.’ Zei ze en klopte op de plaats naast haar.
‘Dan lig ik wel op de dekens, want anders krijg je het koud.’ Zei ik en ging naast haar liggen op de dekens. Dat vond ze niet zo erg.
‘Welterusten, Jasper.’ Zei ze. Ze gaf me een kus op mijn wang. Ze had lekker warme lippen. Ze deed haar ogen dicht en zakte langzaam weg. Ik deed haar lampje uit zodat het donker werd in de kamer. Ik lag daar de hele avond met haar naast me. Ik keek naar het plafond. Er waren licht gevende sterretje op geplakt. Er kwam een licht groen schijnsel vanaf. Ergens rond half 2 ’s nachts legde ze haar arm over mijn borst en kroop tegen me aan. Ik schrok er even van maar pakte toen haar hand vast.

Reageer (4)

  • Released

    wow een dezjavu momentxD

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    ah!!!
    how cute
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Aaah!!! Je blijft mijn e- mailbox vol gooien, daar hou ik van
    Snel verder!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen