Foto bij | 013 | En de knappe postbode [Chad Michael Murray]

Sorry als het weer een tijdje geleden is maar school begint weer..
En aangezien ik in mijn laatste jaar zit (6de middelbaar) heb ik een druk jaar voor de boeg.
1. Stages
2. Telkens een gip uitvoeren en een activiteit zelf opstellen en uitwerken.
3. Ik zit ook in de kerngroep van het 6de en moet dingen organiseren zoals een sportactiviteit tegen de leerkrachten. 100 dagen, 100 dagen-show, galabal, proclamatie en zo van die dingen dat belangrijk is.
4. De eerste week van de paasvakantie ben ik met het 6de op eindejaarsreis. Naar waar is nog onbekend.

Ik hoop dat jullie het zowat snappen als er niet gauw een deeltje is.

|Wat vooraf ging |
Bij notitie 4 begin ik even terug te denken.
Het is niet al te lang geleden om alles nog goed te herinneren.
Gelukkig werd ze niet wakker als ik binnen kwam, want anders kreeg ik blijkbaar een schoen naar mijn hoofd.
Nouja die tijd is gepasseerd en nu zit ik hier terug met Malika in mijn buurt.


| MALIKA'S POV |
Ik geef Chad mijn fototoestel en mijn Ipad2.
Ik ga richting Robert om te vragen waar het toilet is.
'Je gaat naar mijn shop en dan heb je een klein gangetje, dat loop je in en de tweede deur op je linkerkant is het vrouwentoilet.' legde hij me uit.
'Oke dankje Robert'
Ik loop richting de shop - gangetje in - deur 1 rechts passeer ik - eerste links ook en dan de tweede links waar ik moet zijn.
Als ik gedaan heb maak ik me nog wat op.
'Waarom maak ik mij op als Chad jaloers naar me keek als ik bij Robert de weg ging vragen? Ik moet echt geen jaloers vriendje hebben hoor.' zei ik tegen mijn spiegelbeeld.

Ik keer terug naar Chad die een spelletje aan het spelen is op mijn Ipad2.
'Ik ben terug' zei ik droog.
Ik zag hem geschrokken opkijken.
'Ssst, even het spel afspelen.' zei hij geconcentreerd.
Na 5 minuten heeft hij gedaan met spelen.
'En wat gaan we nu doen?' vraagt hij terwijl hij me de ipad terug gaf.
'Zonnen? Ik heb niet echt zin meer om te surfen.' stelde ik voor
'Is goed, heb je zonnecrème mee? Ik wil niet dat je mooie huid verbrandt.' stemde hij in.
Ik moest blozen van zijn reactie en dat zag hij precies want hij moest even lachen.
Ik overhandig hem de zonnecrème.

Ik ga op mijn buik liggen en Chad zet hem over me heen zodat hij op mijn poep zit.
'Aaah! Dat is koud!' gilde ik even als hij de zonnecrème op mijn rug doet.
'Geef me je fototoestel eens even aub.' vroeg hij heel lief in mijn oor.
Terwijl ik het hem gaf vroeg ik waarom hij het nodig heeft. Ik kreeg maar geen antwoord.
Ik hoorde het toestel afgaan en kreeg het terug in mijn handen gestopt.
'Nog niet kijken, pas kijken als je thuis bent. Beloofd?' vraagt hij me met een zielige blik in zijn ogen.
'Is goed hoor, ook al maak je mij nieuwsgierig.' zei ik opgewekt omdat ik niet kan wachten om die foto te zien.
Ik krijg een fladderend gevoel in mijn buik.

'Kan je mijn geen hint geven Chad?'
Ik kreeg weer eens geen antwoord maar wel een lief kusje in mijn nek.
het fladderend gevoel dat ik al had wordt steeds heftiger en heftiger.
Oke nu ben ik zeker. Ik ben verliefd tot over mijn oren op Chad.
En dan moet ik hem nog eens zien op het werk binnenkort.
Zou ik het wel aankunnen?
'Hmm' kon ik enkel uitbrengen toen hij het kusje gaf.
Hij was ondertussen al van me afgegaan en lag nu naast me.
Met zijn mooie ogen kijkt hij me aan. Ik ben echt aan het weg smelten.
'Malika ik moet je iets zeggen..' begon hij.
'Ik jou ook.'

'Jij eerst' zegt Chad tegen me.
'Nee, jij zei het als eerste dat je iets moet zeggen dus ja, jij begint.' zei ik protesterend.
Hij doet nogal verlegen en raar.
'Ga je het nog zeggen?' drong ik een beetje aan.
'Mag het ook tonen zijn?' vroeg hij nog steeds even verlegen.
'Dat mag ook zolang ik het maar weet wat je wilt zeggen.'
'Doe je ogen dan dicht. en als je durft kijken toon ik het niet meer en dan zeg ik het ook niet meer. Het is maar dat je het weet. Goed?' zei hij als volgt als waarschuwing.
Ik knik dat het goed is en doe mijn ogen dicht.

Plots voel ik zijn warme, zachte lippen op die van mij.
Viola, hij heeft het getoond dus doe ik mijn ogen open.
'En wat wou jij zeggen Malika?'
'Dat ik je graag zie.'
'Mij alleen maar graag zien?' vroeg hij met een pruillipje.
'Dat ik van jou hou.' verbeterde ik mij.
Nu druk ik mijn lippen op die van hem.
'Dus nu zijn we een stelletje of nog niet?' vroeg ik hem.
'Natuurlijk zijn we dat. Maar we moeten het wel nog even stil houden he.' zei hij.
'Zeker op het werk vind ik het riskant.' vulde ik aan.
Hij dacht net hetzelfde als mij.



| ABOS? | KUDOS? | REACTIES? |

| WAT HEBBEN JULLIE HET LIEFST? 1. IEDERE DAG EEN DEELTJE DAT KORTER IS DAN ALLE ANDEREN? (ZOALS DIT)
2. OM DE PAAR DAGEN EEN LANG DEELTJE?
LAAT HET ME WETEN !!
IEDEREEN AUB ANDERS DOE IK MIJN EIGEN ZIN OF SCHRIJF IK ZELFS NIET VOORT ALS IK TOCH MAAR 1 OF 2 REACTIES KRIJG..
DUS SORRY MAAR DE KEUZE IS AAN JULLIE.. |

Reageer (1)

  • Eventually

    Nice nice!
    Ik zal ook niet veel tijd meer hebben om alles altijd te lezen ;D.
    Het maakt me niet uit, zoals jij wil ^^.
    Het moet handig zijn voor jou, snap je?
    Ga je snel verder? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen