Foto bij OO8

By JasonMcCan.

POV Kate
Er zijn nu een paar weken voorbij sinds we die ene keer zijn uitgegaan. Ik was aardig opgeknapt. Over justin heen? NOT. AT. ALL. echt niet. Ik laat het alleen aan niemand meer merken. Niemand! Ik hou alles voor mezelf. Misschien niet de beste manier, but i don't care.
Ik pakte de afstandsbediening en begon wat te zappen. het was nu zondag en ik verveelde me dood. Ik kwam langs ClevverTV. 'We got some breaking news for you beliebers out there. We all know that Justin and Selena are dating for a couple months now and there's a new rumor going 'round and i'm so excited to tell all of you guys. So we heard that Justin proposed to Selena! So our reporters are sended to find out. One of our reporters hit him up at the studios and justin confirmed that the rumor is true. We will let all of you guys know when the wedding is going to take place. This was ClevverTV for now and i'll talk to you guys later. Bye' Met grote ogen staarde ik naar het beeldscherm. Ze...gaan....trouwen. Waar ben ik in godsnaam mee bezig! Ik meot hier iets aan doen! Ik moet hem vinden. Ik moet op de een of andere manier contact met hem hebben, want dit mag zo allemaal niet aflopen. Ik drukte de tv uit en sprong van de bank. Ik rende naar boven en startte m'n laptop op. Ik typte bij google in alle afspraken en dingen voor de komende week. Ik scrolde als een gek het hele internet af. Concerts.... CD-signings.... alles. Elke datum schreef ik op. Ik moest en zal hem zien , hem spreken, hem alles vertellen, en zeggen dat dit niet zo kon lopen. ik pakte m'n mobiel en belde Maddie. "Maddie, met mij. I got a plan and i NEED your help!" 'uh...ikkomeraan' zei ze snel en hing op. Evenlater kwam ze mn kamer in. 'wat is er?' vroeg ze. 'Justin gaat trouwen!' zei ik en barstte in huilen uit. Maddie sloeg troostend haar armen om me heen. 'Ik moet hem spreken maddie, ik kan dit niet.' snikte ik. 'hoe wil je dat gaan doen?' vroeg ze. 'ik heb een soort van z'n hele schema gevonden..' mompelde ik. Maddie begon te lachen. 'jij gaat die jongen spreken, en ik ga je er verdomme bij helpen!' zei ze lachend. Ook ik kreeg daardoor een glimlach op mn gezicht. 'wanneer is het allereerste...ding waar we heen kunnen?' zei ze. 'vanavond geeft ie een optreden op het strand een eindje hier vandaan' 'dan gaan we daar vanavond heen' zei Maddie. 'kom dan gaan we ons klaarmaken want we moeten er straks dan al heen, het is echt een eind rijden' zei ze terwijl ze me naar m'n kast trok. 'trek wat leuks aan' zei ze met een knipoog en ze liep m'n kamer uit. Ik trok een short en een topje aan met mijn havaianas eronder. Ik werd langzaam zenuwachtig omdat ik hem voor het eerst in lange tijd weer zou zien. Zou hij me wel herkennen? En zou ik hem wel kunnen spreken? I hope so...

Reageer (2)

  • xROAR

    Aaaahw<33 Verderr.. ;D

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    awwwww (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen