De volgende morgen was ik al vroeg uit de veren. Met een vrolijke glimlach opende ik de stallen en werd begroet door de paarden; Charlatan, The night of dew en Acocalys. De enige paarden die binnen moesten blijven. Ik gaf de drie paarden te eten en controleerde de waterbakken. Alles ziet er nog goed uit. Met een tevreden zucht zak ik neer op een strobaal en kijk toe hoe de volbloeden de maaltijd langzaam wegkauwen. Het licht van de vroege ochtend verlichtte de stal half, wat een sprookjesachtig effect gaf. Dromerig dacht ik terug aan de vorige avond. Damen. Wat zou hij nu aan het doen zijn? En wat deed hij eigenlijk in de velden? Midden in het donker? Thuh, dat zal hij vast ook over mij gedacht hebben. Ik doe rare dingen als ik kwaad ben. Acocalys brieste alsof hij mijn gedachten kon lezen. ‘Gek paard, ik zal jullie straks wat beweging geven.’ Charlatan schopte tegen de staldeur aan en hinnikte neidig. ‘Ja, jij ook.’ Zeg ik terwijl ik opsta van de strobaal en de stal uitloop.





---

Ja dit was heel kort, sorry voor de ongeloofelijke afwezigheid!
Daardoor moet ik ook weer een beetje 'inkomen' op het verhaal.
Ik ga volgende keer weer een lange posten, dus hou alsjeblieft je abo!
O en ik was weer ff aan het rondneuzen op Quizlet en vond deze story:
http://www.quizlet.nl/stories/65083/soul-mate--equine/
Ik vind het wel de moeite waard dus neem snel een kijkje!
En ik beloof nog maals, volgende keer wordt ie langer! xxxx

Reageer (1)

  • xColoredEyes

    Je hebt er een abo bij!! Love it <3 !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen