Dana P.O.V
Toen Agnes uit gezongen was had ik er gewoon geen woorden voor, mijn ogen waren waterig geworden en ik vloog Agnes om haar nek. 'Dankje' zei ik en ze lachte. 'Daar zijn zussen voor' zei ze en liet me los. 'Okee wacht 1 sec.' zei ik en rende naar boven waar ik de mega inloop kast in dook. Al snel vond ik wat ik zocht, het cadeau voor Agnes (en een beetje voor mij). Ik tilde de mega doos op en liep voorzichtig op men hakken de trap af. Iedereen in de kamer keek mij aan en het bleef even stil. Ik gaf Agnes eerst de brief die ik heb geschreven.

Liefst zus,
Mijn cadeau voor jou (ook een beetje voor mij :X)
Zorg er goed voor
Xx
Dana

Las ze hard op voor. Ze trok de strik van de doos en doerak sprong er uit. Ik had in hun halsband de naam laten graveren. Agnes had de doos op tafel gezet en pakte haar er uit. Terwijl Lyla er al uit sprong en naar mij tot huppelde. 'Dankje' zei Agnes. Ineens kreeg ik een stel koude handen over men ogen. 'Alex' vroeg ik en de handen verdwenen, 'Jij mag niet meer raden' zei hij lachend en Esmé bracht een verjaardag's taart binnen en sneed voor ons een stukje af. 'Weet je' zei Agnes terwijl ze op de bank tegen seth zat die afgelikt werd door doerak, 'Lyla doet me denken aan lightning' 'Ik weet het' zei ik en stond op om wat Cola in te schenken. Ik liep naar de keuken waar Alex stond 'Je hebt mijn kado nog niet gehad' zei hij en pakte een doosje. Voorzichtig trok ik het lindje er af dat er om zat en opende de deksel. Er zat een prachtige armband in. 'Wow dankje' zei ik en gaf hem een kus.

Reageer (1)

  • xXiCeCReaMXx

    OMG!!
    Die puppy's zijn zuperrrr schattig!!!!
    (een chiwouwa en een husky??)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen