Foto bij Chapter 31

Jasper POV

Jullie reacties zijn echt awesome en ik hou er van dat ik jullie inboxen doe overspoelen xD gnegnegne xD

Toen ik thuis kwam deed ik mijn pyjama uit en legde ik de knuffel terug bij al het speelgoed van Renesmee. Het was veel speelgoed. Niet veel later hoorde ik Edward en Bella binnen lopen en maakte eten voor Renesmee.
‘Heb je het al gehoord?’ Vroeg Edward die de boterham aan Renesmee gaf.
‘Van dat we vrij zijn tot ze een oplossing hebben voor het school gebouw?’ vroeg ik.
‘Ja, hoe weet je dat.’ Vroeg Bella.
‘Abby.’ Zei Edward en grinnikte. Niet veel later kwam er een auto langzaam de oprit oprijden.
‘Daar is ze.’ Zei Edward. Ik rende naar de deur en deed hem open voor Abby.
‘Ben je daar eindelijk?’ vroeg ik en gaf haar een knuffel. Al het sneeuw was bijna weg. Het was wel laat gevallen in maart.
‘Laten we naar binnen gaan.’ Zei ik en nam Abs mee naar binnen.
De rest van de dag hebben we eigenlijk doorgebracht met Renesmee, Edward ging namelijk samen met Bella jagen en zouden morgen naar Florida gaan om Renee te bezoeken. Abby bleef ook slapen, want mevrouw Grimes was druk bezig met Spencer zijn begrafenis. Abby wou er eigenlijk niet zoveel mee bemoeien. Dat is waarschijnlijk het enige punt waar Abby niet op Alice lijkt, dingen organiseren.

Reageer (3)

  • Phlegethon

    Weer een lol einde maar wel echt een freaking zielig verhaal en echt hij is mooi geschreven.
    -huilt bijna door de zieligheid.

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Oehh!!
    Snel verder(H)(K)

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    oeh!!!
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen