Foto bij *~67~*

Haaaai~
Hier is mijn tweede deel ^^ de volgende is gekleurd XD

Anywaaay sorry dat het zo langzaam gaat allemaal *de verhalen* Ik heb echt zoveel goede ideeën ook voor nieuw story's maar ik heb gewoon geen tijd meer O.o Ik heb echt een pest pokke rooster op mijn nieuw opleiding. maandag tot 18.00, dinsdag 17.00, woensdag 14.15, donderdag 17.30 en vrijdag 17.30 O.o Dat is toch niet normaal Ik ben F*cker de F*ck zelf op F*cking vrijdag nog om F*king half 6 op school. Sorry ik ben kwaad =.= en ik ben ook snot verkouden =.= Heel mijn voorhoofd doet pijn ow en niet te vergeten dat ik echt freaking vel huiswerk heb -.- waar ik geen eens aan weel denken. Het doet gewoon pijn. Ik moet voor overmorgen 10 A4'tjes vol schrijven over Sport en ik doe de opleiding psychologie, sorry ik zie de relatie niet =.= Ik heb meer gym dan dat ik op de middelbare school had O.o GRRRRRR Nou ik hou jullie niet langer op :3

Enjoy~

67.
Seiko haalde haar schouders op en ging weer recht staan. Ze klopte zich snel af en liep toen weer verder. Ze had het idee dat iemand naar haar keek en het maakte haar nerveus. Het was inmiddels kouder geworden en ze wreef even in haar handen. Bij elke keer dat ze uitademde ontstonden er kleine rook wolkjes.

Itachi was inmiddels opgestaan waardoor Ayumi ook wakker werd. Ze keek even versuft om zich heen maar toen ze Itachi zag rondlopen werd ze meteen alert. “Wat is er ?” Itachi wees tussen de bomen. Ayumi stond ook op en volgde Itachi’s vinger tussen de bomen door naar een meisje dat een beetje rond dwaalde en er niet echt met haar gedachtes bij leek te zijn. “Seiko” Toen de woorden uit Itachi’s mond rolde, werden Ayumi’sogen meteen groot. Ayumi hapte letterlijk naar adem en een gevoel van geluk en plezier ging even door haar heen, dit was de eerste keer dat ze haar dochter terug ziet na al die jaren. “We moeten haar weg zien te krijgen, het is veel te gevaarlijk nu, er is een sterke chakra in de buurt en ik weet niet van wie die is.” Itachi haalde even diep adem en zuchtte toen. Hij sprong in de boom voor hem en hoorde dat Ayumi hem volgde. Samen sprongen ze door de bomen heen richting de openplek waar Seiko liep. Itachi liet zich met een iets wat luidde plof achter het meisje vallen. Een kleine glimlach ontstond op zijn mond toen hij Seiko’s schouders betrapt omhoog zag springen. De glimlach verdween echter meteen toen hij besefte dat de situatie waar ze nu in zaten levensbedreigend was. Ayumi landde schuin achter hem en observeerde het meisje even. Seiko draaide zich met een schok om en hield een kunai voor zich. Haar schouders zakte opgelucht toen ze haar vader en een vrouw zag staan. Ze stond recht vanuit haar vechtshouding en keek de twee onderzoekend aan. “Pap ?” Itachi knikte even voor dat hij een serieusgezicht aan nam. “Waarom ben je hier?” Seiko staarde even naar de grond en haalde leveloos haar schouders op. “I-i-ik wou Katsu h-helpen ?” Ze antwoorde meer met een vraag als met een direct antwoord. Itachi schudde even zijn hoofd en keek toen bedenkelijk. “Ik kan me niet voorstellen dat Sasuke dit zomaar heeft toegelaten, weet je überhaupt wel in wat voor een problemen je jezelf en ons allemaal brengt ?” Seiko keek beschaamd naar de grond en slikte even. “H-het mocht o-ook niet van S-sasuke-nii-san, ik ben w-weggegaan toen hij i-in slaap was g-gevallen, het spijt me” Seiko keek op en de Sharingan in haar ogen flitste even. Ze keek onderzoekend naar de vrouw naast Itachi en schuifelde even met haar voeten. “Seiko?” Ze richtte haar aandacht weer op Itachi die naar Ayumi wees. “Dit is je moeder” Seiko had het gevoel dat haar hart spontaan een slag mistte. Ayumi glimlachte lief naar haar en opende haar armen lichtjes. Seiko slikte even en liep toen naar Ayumi ze sloeg haar armen om de vrouw heen die blijkbaar haar moeder was. Er viel even een stilte voor dat Itachi lichtjes kuchtte. Ze grijnste beidde een beetje en volgde toen Itachi weer terug de bossen in weg van de openplek. Itachi draaide zich om en wees toen naar Seiko. “We brengen Seiko naar de Akatsuki base, Madara is daar niet en komt er waarschijnlijk voorlopig ook niet, daar is ze tenminste veilig. Als we haar terug brengen naar konoha is er een grote kans dat ze word ondervraagt, iets wat de situatie alleen maar gevaarlijker maakt en de kansom ‘Katsu’ te redden kleiner maakt.” Ayumi knikte even. Seiko haalde nog steeds beschaamd voor haar roekeloze gedrag haar schouder op en volgde haar ouders naar de Akatsuki base die in Konoha bekant stond als een gevaarlijk criminele bende.


Reacties onegai~

Reageer (6)

  • Allysae

    wooooooooooooooooow dat is pas een k.u.t rooster ik zit zelf 2x tot 4 en de rest 2/3
    suc6 dan maar he
    snel verder

    1 decennium geleden
  • HoshiOokami

    Tehee Wat ben ik blij dat ik dan nog maar in de 2e zit ^^
    Snel verder please :3 En suc6 met school xD

    Ik moet morge eerste schooldag o,o Gelukkig zijn al mijn boekjes al gekaft ^^ Teheee :3

    Xx

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Snel verder <333

    1 decennium geleden
  • MiekieChan

    Omg, dat gaat nog wat worden ik de Aka Bassis
    X Facepalm X
    Itachi, even eerlijk, ik weet niet waar Seiko meer gevaar loopt, Bij Madara of bij Sasori, Deidara en Seiko
    X dubbel Facepalm X
    Dat gaat nooit gegoed komen
    ZOOOO SNEELLLL MOGELIJK VEDER AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -XXXXXXXXXXXXXXXXXX-
    ps. je maakt me bang, ik d8 dat het na de middelbare Juist leuk zou zijn... IK WIL NIET TOT HALF 6 OP SCHOOL ZITTEN X huilt uit bij Sasuke en Hidan X
    Maar Veel Su6, ik hoop dat je snel een beter rooster krijgt
    en dat met de Gym is idd freaky.... en waarom schrijven over Sport!!!! kom op, sport moet je Sporten, niet schrijven!!! daar is het sport voor.
    Nauwja, totsnel
    -XXXXXXXXXXXXXxx-

    1 decennium geleden
  • Requiemz

    Daar gaat je reddingsmissie Seiko =]

    Gewoon smeken of je mee mag x'D

    Snel verder please <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen