Foto bij Chapter 33

Renesmee POV
Even een leuk stukje.
Sorry als jullie het niets vinden.
en dat jullie het lang vinden xD

Na een uur had ik alles klaar gezet voor mijn slaapfeestje. Ik legde de knal roze slaapzaken neer, ik had al mijn favoriete films, camara’s, make-up, nagellak, kostuums, video spelletjes, popcorn, en het meest belangrijke, mijn creatieve en totale ‘fun’ brein.
‘Oké, kom maar binnen.’ Zei ik.
‘Eindelijk.’ Mopperde ze.
‘Oké… laten we eerst een film kijken.’ Zei ik.
‘Welke film?’ vroegen ze.
‘Mijn favoriete film High School Musical!!’ ik pakte het doosje en liet hem zien.
‘NEEEEE!!!!!’ Riep Ome Emmett.
‘Oh, kom op, Emmett, lat haar.’ Zei ome Jasper.
‘Oké.’ Zei ome Emmett.
Ik deed de dvd in de dvd speler en keken hem helemaal.
Hij was afgelopen.
‘Zie je Emmett, zo erg was het ook weer niet.’ Zei ome Jasper.
‘Je hebt gelijk.’ Zei ome Emmett.
‘Oké, nu gaan we spelen.’ Zei ik.
‘Ik dacht dat je niet speelde.’ Zei ome Emmett.
‘Dit is anders, dit word een musical. High School Musical. Jullie zullen het leuk vinden. We gaan zingen en kostumen dragen.’ Zei ik.
‘Heb jij High School Musical kleren?’ Vroeg ome Jasper en keek me even ongelovig aan.
‘Natuurlijk heb ik die.’ Zei ik.
‘Natuurlijk heb ik die.’ Pratte Emmett me na. ik kan je vertellen, hij was niet zo blij dat we dit gingen doen, maar ik gebruikte mijn smeek acties. Ze deden mee.
‘Okay, wie zal wie zijn… Euhmm… Ome Emmett, jij word Ryan.’ Zei ik.
‘Wat?! Ik ben geen homo! En mijn zussen zijn verwaand op bi-’ Riep ome Emmett voor dat Ome Jasper hem stopte om niet het B woord te zeggen.
‘Kom op, Emmett, doe gewoon mee. Bella zal ons vermoorden als ze thuis komt met Renesmee, die van streek is.’ Zei ome Jasper. Ome Emmett grouwelde, maar ik liet mijn liefste glimlach zien.
‘Ome Jasper, jij kan Sharpay zijn.’ Zei ik.
‘WAAAT???!!!’ Riep hij.
‘Jij bent blond.’
‘Ryan is ook blond, waarom ben ik hem niet?’ ome Emmett moest lachen.
‘Ik ben nu al Ryan.’
Ome Jasper mopperde maar gaf toen toe.
‘Dan ben ik Gabriella.’ Zei ik.
‘Jij kan niet Gabriella zijn.’ Zei ome Jasper.
‘Waarom niet?’
‘Zij is te lief.’ Gromde hij.
Alweer liet ik een lieve glimlach zien. Ik deed ze hun kostuums aan. Ik deed ome Emmett een blauw shirt aan met een print er op, een zijden broek. Ik deed hem ook nog een hoed op met een veer er op.
‘ik voel me gay.’ Zei ome Emmett.
‘je ziet e rook gay uit.’ Lachte ome Jasper.
‘Okay, ome Jazz, nu is het jouw beurt.’ Ik viel hem aan met Sharpay’s kostuum. Ik deed hem een licht blauwe jurk aan toen maakte ik een paarden staart in zijn ruig haar.
‘Doe deze haken aan.’ Ik wees naar de blauwe pumps. Ome Emmett moest lachen.
‘Dan ben ik de regiseur.’ Ik pakte de film camera.
‘Je gaat ons filmen?’ Vroeg ome Jasper.
‘Ja.’ Lachte ik.
Ze zagen dat ik lol had dus ze negeerde het feit dat ik ze aan het vernederen was.
‘Mucho gusto’ Zei ome Emmett
‘Ay que fabulosa’ Zei ome Jasper. Hij rolled de R's. ‘Brrrrrrrrr.....ai, ai, ai!
‘Arrrrrribbbaaa.....’ Zei ome Emmett
‘Quieres bailar?’ Zei ome Jasper
‘Mirame’ Zei ome Emmett
‘I believe in dreaming and shooting for the stars...’ zong ome Jasper
‘Baby to be number one you got to raise the bar!’ zong ome Emmett
Ome Emmett zat echt in zijn rol, ome Jasper niet.
‘Kicking and a-scratching, 'grinding' out my best? Wat voor tekst is dit?’ Vroeg ome Jasper
‘Nee, niet stoppen. Ga door!’ Zei ik.
‘Anything it takes to climb the ladder of success!’ Zong ome Emmett en hij danste de Salsa
Wow, hij zat echt in zijn rol.
Na bop to the top, waar ik naar uit keek en na de andere liedjes, waren we eindelijk kaar.
‘Dat was geweldig’ Zei ik.
‘Yeah, het was best grappig.’ Zei ome Emmett
‘Niet voor mij! 4 inch hakken?!’ said Jasper
‘Ik dacht dat je het wel gewent was, door met tante Alice getrouwd te zijn…’ hij lachte.
‘Ja, eigenlijk wel.’ Zei hij. Ik lachte ook.
‘Oké, nu gaan we video spelletjes doen!’ riep ik.
‘Okay!’ zei Ome Emmett.
Ik racete tegenze met Mario kart en ik versloeg ze.
‘Hoe versloeg je ons?’ Vroeg ome Jasper.
‘Kom op, Edward Cullen is mijn vader. Is hij niet de snelste van jullie allemaal.’
Toen speelde we Guitar Hero, daar versloeg ik ze ook.’
Ze zuchte.
‘Laten we Medal of honor doen!’ suggereerde ik.
Ik was best goed in het spel, maar ik was geschokt, ik verloor van ome Jasper en hij had nog nooit dit spel gedaan.
‘Ik was daar, dus ik zou de weg wel moeten weten.’ Legde ome Jasper uit. Hij wees naar het tv scherm.
‘Zie je die man?’ Vroeg hij.
‘Zijn naam is Bob. Hij stal mijn boterham.’ Zei ome Jasper. Hij schoot hem neer. Ik lachte, soms was ome Jasper wel grappig als hij het wou.
Na een nog een aantal spelletjes te hebben gedaan gingen we cooking mama doen. Ik was de beste sinds ik de enige was die kon koken en het ook op kon eten. Ome Emmett en Jasper hadden meer lol dan ik verwacht had.
‘KOM OP!! TIL HET OP! NIET ZO! LANGZAAM! WACHT- HA! MAMA ZAL HET MAKEN!!’ Schreeuwde Jasper.
‘OH JA?!! MIJN EIEREN WAREN PERFECT! DIE VAN JOU ZOGEN!’ Riep Emmett.
Ik gaapte.
‘Bedtijd, Nessie?’ Vroeg ome Jasper.
‘Echt niet, ik heb veel te veel plezier.’ Zei ik. Ik vocht tegen de slaap door koffie te drinken. Mama liet me geen koffie drinken, maar ik dronk het in het geheim.
‘Laten we nog een film kijken!’ Zei ik.
‘Wil je ons een trauma bezorgen met je Hogh School Musical?’ Vroeg ome Emmett.
‘Nee, we kijken een eeengeee film!’ zei ik met een duistere ondertoon.
‘Klinkt goed.’ Zei ome Jasper. Ik zette ‘The ring’ op. het was bepaalt niet het engste, maar mijn moeder leit me geen enge films kijken.
Tijdens de film, mijn biologische 100 jaar oude vampier ooms gilde als 2 kleine meisjes.
‘Ze komt!’ Gilde Emmett.
Ik hoorde iets buiten maar dacht dat het zeker een hert was of zo.
De film was toen voorbij. De dvd speler zette de de dvd uit.
‘Ome Emmett, vind je het erg als jij hem moet pakken?’ Vroeg ik.
‘Echt niet! Het ziet eruit als een ring.’ Ik rolde met mijn ogen en vroeg het aan ome Jasper. Hij trok zijn knieen omhoog en sloeg zijn armen erom heen. Hij bewoog naar voor en naar achter.
‘Samara bestaat niet… Samara bestaat niet…’fluisterde hij tegen zich zelf. Oh god, dit word nog een lange nacht. Ik stond op om de dvd te pakken en hem weer in zijn doosje te doen voor er krassen op zouden komen.
Emmett trok me terug op de bank.
‘Blijf!’ Zei hij. De telefoon ging over. Emmett en Jasper gilde als 2 kleine meisjes. Ik pakte de telefoon op.
‘Hallo?’ Vroeg ik.
‘7… dagen…’ Zei de krakende stem aan de telefoon.
Toen werd ik bang. Ik gilde, wat Emmett en Jasper liet gillen, wat mij weer bang maakte en me liet struikelen over de soloon tafel. Het maakte hun nog banger en we gilde met zij alle.
‘Blokkeer de ramen! Blokkeer de deuren!’ Schreeuwde Jasper.
‘Samara, komt uit de tv!’ Gilde Emmett.
‘Vernietig alle TV!’ Riep Jasper.
‘Yeah!’
Nadat we alle 9 tv’s hadden verwoest verstopte we ons op Esmé haar kamer. We hadden alle ramen en deuren geblokkeerd.
We waren echt dood’s bang en ik kon niet slapen door de koffie.
‘AAAAH!!’ riep Emmett.
‘Wat?’ riep ik.
‘Esmé! Ze heeft een kleine water put neergezet in de tuin!’ Riep Emmett.
Ik keek door het raan eb zag dat ze er een put had neergezet met neppen bloemen en stenen dieren.
We riepen allemaal tegelijker tijd: ‘Samara!!’
‘ga het vernietigen!’ Riep Emmett tegen Jasper.
‘Waarom ik?’
‘Omdat ik het zeg!’
‘Wacht, hoor je dat?’ Vroeg ik zacht. We waren allemaal even stil en we draaide ons langzaam om. Samara stond recht voor onze neus!
‘AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!’
Samara lachte. Huh? Ze klapte in haar handen en de lichten gingen aan. Ze deed haar pruik af. Het was Esmé! Ze lachte ons even uit.
‘Jullie zijn zojuist gepakt door, moi!’ Zei Esmé en goodie de pruik op haar bed.
‘Esmé, we waren doods bang!!!’ Riep Jasper.
‘ Jasper Whitlock Cullen Hale, gebruik niet zo’n toontje tegen mij!’ Zei Esmé.
‘Oma, ik was zo bang! Wat doe je hier eigenlijk?’ Vroeg ik.
‘Ik vergaat dit’ Zei ze. Ze pakte een tas.
‘ik ben helemaal terug gerent van Isle Esme.’
‘Je. Bent. De. Hele. Weg. Terug. Gerent. Naar. Forks?’ Zei ik langzaam.
‘Waar is Carlisle?’ Vroeg Emmett.
‘Nog op Isle Esme.’ Zei ze.
‘Oké, ga je zo weer terug?’ vroeg Jasper.
‘Ja, gaat het wel met jullie 3?’
‘Nee, mijn hart gaat te keer.’ Zei Renesmee.
Esmé lachte.
‘Ga maar slapen, Nessie. Ik zie jullie volgend weekend.’ Zei Esmé en vertrok. Jasper en Emmett brachten me naar bed en bleven de hele nacht bij me tijdens mijn slaapfeestje.

Reageer (3)

  • BeautyBitch

    haha goeie Esmé (H)(H)
    snel veder
    Love your story

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    super gaaf!! Snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    Super xp snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen