Foto bij Chapter 35

Abby POV

Waar zullen ze toch naartoe gaan, zet het in een reactie (flower)

Jasper gaf me de tijd om me even te douchen en dat soort stuff. Toen ik eindelijk aangekleed en wel onder de trap stond nam Jasper me mee de auto in. Hij reed naar zijn huis toe en parkeerde zijn auto in de op 2 auto’s na lege garage.
‘Waar is iedereen?’ Vroeg ik toen we binnen stonden.
‘Wij zijn hier!’ Riep Emmett. We liepen naar hem toe. Emmett zat aan een stoel vast geplakt met duct tape en Renesmee was eromheen rondjes aan het huppelen.
‘Renesmee, naar je kamer!’ Zei Jasper. Renesmee keek hem even droevig aan en rende toen naar buiten toe.
‘Dat is nou echt een kleine duivel!’ Riep Emmett.
‘Ze is best lief hoor.’ Zei ik en hielp Jasper om Emmett los te krijgen. Emmett zijn kleren schuurde wel een beetje. Hmmm… zag er best wel leuk uit, half blote borstkast. Emmett rende ook naar buiten, vast en zeker om achter Renesmee aan te gaan.
‘Zullen we?’ Vroeg Jasper en hij bukte zich zodat ik op zijn rug kon klimmen. Ik knikte en klom op zijn rug, Jasper sprong gelijk ook naar buiten toe en rende naar de speciale plek.

Reageer (3)

  • ShakeItUp

    Misschien de begraafplek van Alice:$

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • GoldSunshine

    hahhahaha kleine duivel(dance)
    wtf...(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen